ooglaseren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pemanima

ooglaseren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 18:52

Ik wil graag mijn ogen laten laseren (-3) maar weet niet waar en wat hier allemaal bij komt kijken dus vandaar mijn vraag:
Wie heeft dit laten doen en waar.
En wat zijn jullie ervaringen hier mee.

LiNdA1986

Re: ooglaseren

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 13:53

Ik heb het ook laten doen, is supergoed bevallen en zou het zo weer doen.
Ik heb LASIK gehad en totaal geen pijn gehad.
Je moet er wel op letten dat je het bij een goede kliniek laat doen, ik ben bij Vision Clinics geweest, een van de beste, maar daar betaal je dan ook naar.

Er zijn wel meer topics over, als je de zoekfunctie gebruikt kan je die vast wel vinden.

Uthrick

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 15:08

Ik heb mijn ogen 2 jaar geleden laten laseren. Ik had -5 en ivm mijn werk (politie) heb ik de Lasek gehad. Ik heb de behandeling ook bij Visionclinic gedaan en ben super tevreden. Doordat ik een Lasek behandeling heb gehad, heb ik 2 dagen wat last van mijn ogen gehad maar dat was niet zo erg dat ik niks meer kon. Al het licht was heel scherp aan mijn ogen en lezen/ tv kijken ging 2 dagen niet. Daarna kon ik alles weer!

pemanima

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-12-08 18:44

ohh dat klinkt erg goed, ik had idd al bij visionclinic gekeken alleen die is idd erg duur, hebben jullie veel terug gekregen via de belasting?

2misty2

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:48

even stipje ben wel benieuwd naar ervaringen Haha!

Cyruss_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-08 18:48

ik zet stipje wil het ook erg graag, maar mijn ogen gaan nog steeds achteruit... Scheve mond
weet dus niet of het dan wel mogelijk is

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-08 23:29

Mijn kapster heeft het pasgeleden ook laten doen....in turkije.Schijnt een speciale complete reis te zijn.Je gaat dan met een groepje op korte vakantie naar turkije om je ogen te laten laseren.Het is haar erg goed bevallen, ze zou het zo weer doen zij ze.

kamaron

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-08 09:15

ik zou het alleen bij een goede kliniek laten doen die goed aangeschreven is en zeker niet mer die zgn reisjes die ze aanbieden, wat te doen bij complicaties enzovoort, kunt dan beter doorsparen en het gelijk goed laten doen.
Je krijgt een flink gedeelte terug bij de belastingdienst ivm bijzondere ziektekosten.