Kinesiologie?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

dreamer1987

Kinesiologie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 22:59

Hallo,

Ik heb al jaren erg veel last van mijn gewrichten en ben al op vanalles getest.
Vorige week heb ik de uitslag van de reumatoloog gekregen, en ook dit keer was er niets te vinden.
Wat ik in ieder geval wel heb is heupdysplasie (1 geopereerde heup) en ik ben hypermobiel.

Intussen wordt de pijn wel steeds erger en heeft de fysiotherapeut mij eens gewezen op kinesiologie. Nu weet ik daar niet van, maar ik weet wel dat het ook iets te maken heeft (kan hebben) met acupunctuur en daar moet ik dus echt helemaal niets van hebben.

Heeft er hier iemand ervaring mee? Of kan iemand me iets meer over vertellen?

Groetjes Caroline

haboshof

Re: Kinesiologie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:59

Hallo, ik ben bij een kinesioloog geweest, omdat ik erg veel last van mijn rug heb, wegens diverse hernia's.
De behandeling stelt niks voor. De man kwam amper aan mij, tilde af en toe een been of arm op en mompelde van alles. Lijkt heel erg vaag, maar het gekke is dat het hielp. Hij herstelt de energiebanen in je lijf, maar er komt echt geen naald aan te pas. Ik liep als op luchtkussentjes toen ik klaar was, heerlijk.
Maar zo af en toe moet ik wel weer, het is niet zo dat het over is, ook omdat bij mij alles is versleten, maar de pijn is een hele tijd weg.

Kijk maar op: www.theokuijper.nl