Alleen nu heel veel pijn aan mijn botten van mijn kont enzo. Dus toch maar eens op zoek naar een ander broekje.
Wie doet er hier nog meer aan spinning?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Relaxed schreef:Ik wil het ook gaan doen.. Lijkt me best kicken om jezelf zo af te beulenHeb je tenminste het gevoel dat je wat hebt gedaan!
Spirit schreef:Relaxed schreef:Ik wil het ook gaan doen.. Lijkt me best kicken om jezelf zo af te beulenHeb je tenminste het gevoel dat je wat hebt gedaan!
En je merkt ook duidelijk vooruitgang.
Relaxed schreef:Ja dat denk ik ook wel idd! Ik heb me vandaag opgegeven voor een hardloop evenement hier in het dorp, in april.. Denk dat die spinning wel goed is voor de conditie
Spirit schreef:Relaxed schreef:Ja dat denk ik ook wel idd! Ik heb me vandaag opgegeven voor een hardloop evenement hier in het dorp, in april.. Denk dat die spinning wel goed is voor de conditie
Ik hoop het voor je. Het zal wel wat uitmaken, maar ik merk dat ik met fietsen toch een veel betere conditie heb dan met hardlopen.
Ik spin nu dus al drie jaar, niet heel intensief, maar minstens één keer per week dus. Daarbij fiets ik van maandag t/m vrijdag naar school (10 km heen en 10 km terug)... ging eens meedoen met een voetbalwedstrijd en was werkelijkwaar gesloopt van het rennen.
Rondje opwarmen vond ik al bijzonder vermoeiend.![]()
Al heeft dat misschien ook wel iets te maken met inspanningsastma. Had ik vroeger veel last van, tegenwoordig eigenlijk nooit meer, behalve met rennen, heb ik het idee.