Spinning wie nog meer?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Druif_01

Spinning wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-12-08 14:30

Ik heb gister mijn eerste spinning-les gehad. Ben echt helemaal gesloopt van die fiets afgekomen maar het was wel leuk Haha!
Alleen nu heel veel pijn aan mijn botten van mijn kont enzo. Dus toch maar eens op zoek naar een ander broekje.
Wie doet er hier nog meer aan spinning?

Isabella_

Re: Spinning wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 14:31

Wij hebben het afgelopen 4 weken gedaan met school.
je merkt op den duur verbetering, ik kan er niet zo goed tegen ben na 10 minuten al af!

HelgaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 14:32

Hier een spinning fanaat Haha!

SAKKIA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 14:48

Meld zich!!

heb het nu al een poosje niet gedaan Clown Maar ik vind het echt heel erg leuk om te doen Ja In het begin is het wel vrij zwaar, daarna wordt het pas leuk Haha!

Ramooontje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 15:44

ja ik ook!

Ga vanavond weer, heerlijk!!!

Marrke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:43

Ik heb een paar weken terug een proef lesje mee gedaan. Was inderdaad ook helemaal gesloopt van die fiests af gekomen maar het was zeker leuk om te doen! Wil het zeker nog eens gaan doen! Ja

Eeffii

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 17:44

Ga vanavond voor het eerst`!

Palino

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:37

Jááá! Ik ben echt een spinning-fan haha! Spin ongeveer 3 tot 4 keer per week.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:39

Ik ga normaal gesproken elke donderdagavond spinnen, alleen ben al twee weken niet geweest, omdat ik niet kon. Best jammer.

Doe het nu al een paar jaar. Eerste jaren ging ik twee keer per week, maar daar heb ik nu gewoon geen tijd meer voor, helaas.
Doe nu dus alleen donderdags en dat is eigenlijk een combinatie-les, eerst spinnen, vervolgens bodypump.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:47

Ik wil het ook gaan doen.. Lijkt me best kicken om jezelf zo af te beulen Clown Heb je tenminste het gevoel dat je wat hebt gedaan! Haha!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:48

Ik heb het wel gedaan een tijd geleden alweer,
ik was compleet gesloopt na zo'n spinning les, maar voelde me toch altijd wel lekker daarna Ja

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 18:52

Relaxed schreef:
Ik wil het ook gaan doen.. Lijkt me best kicken om jezelf zo af te beulen Clown Heb je tenminste het gevoel dat je wat hebt gedaan! Haha!

En je merkt ook duidelijk vooruitgang. Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:03

Spirit schreef:
Relaxed schreef:

En je merkt ook duidelijk vooruitgang. Haha!

Ja dat denk ik ook wel idd! Ik heb me vandaag opgegeven voor een hardloop evenement hier in het dorp, in april.. Denk dat die spinning wel goed is voor de conditie Knipoog

vivalavida_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:41

Ik heb vorige week mijn eerste spinning les gehad (van de 4).
Wij hebben op school een sportkeuzeprogramma waarin je iedere 4 weken een andere sport kan doen.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet eens zo heel veel aan vond (De vorige keer dat ik een proefles had was 2 jaar terug en toen vond Ik het geweldig) maar nu had ik zoiets, wat doe ik hier.
Gelukkig had ik niet zoveel last van spierpijn.

Je krijgt er volgens mij ook wel conditie van ja,
Morgen weer Clown

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:57

Relaxed schreef:
Ja dat denk ik ook wel idd! Ik heb me vandaag opgegeven voor een hardloop evenement hier in het dorp, in april.. Denk dat die spinning wel goed is voor de conditie Knipoog

Ik hoop het voor je. Het zal wel wat uitmaken, maar ik merk dat ik met fietsen toch een veel betere conditie heb dan met hardlopen. Clown

Ik spin nu dus al drie jaar, niet heel intensief, maar minstens één keer per week dus. Daarbij fiets ik van maandag t/m vrijdag naar school (10 km heen en 10 km terug)... ging eens meedoen met een voetbalwedstrijd en was werkelijkwaar gesloopt van het rennen. Huilen van het lachen
Rondje opwarmen vond ik al bijzonder vermoeiend. Tong uitsteken
Al heeft dat misschien ook wel iets te maken met inspanningsastma. Had ik vroeger veel last van, tegenwoordig eigenlijk nooit meer, behalve met rennen, heb ik het idee. Clown

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 19:59

Ik vind het altijd érg verslavend werken!

Ik merkte ook vrij snel dat mijn conditie erop vooruit ging, helaas heb ik nu door m'n HBO studie er geen tijd meer voor. Maar mocht ik weer een gaatje krijgen in m'n rooster ga ik me zeker weer opgeven! Lachen

denice

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 20:14

Ik doe het ook!

Heerlijk toch! Alleen mijn kont voel ik ook wel na 3 keer in de week gespint te hebben Tong uitsteken
Zon broekje moet ik ook hebben, alleen t ziet er zo lelijk uit en dat houdt me tegen Clown

Korleon

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:25

Ben gesloopt als ik van mijn fietsje stap maar dan heb ik wel heerlijk gesport en plof ik op de bank en doe niets meer hih!

take_one

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 21:30

Ik. Go jij! Go jij!

Op maandag doe ik body attack, woensdag en vrijdag gewoon fitnessen en zondag spinning. Haha!

sabineG

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-08 23:46

Ik fiets in de zomer altijd heel veel en wil van de week ook mijn 1e spinningles gaan afspreken.. ERg veel zin in..

Wellicht een leuke tip voor degene die nog fietskleding willen kopen... www.cyclewear.eu Echt goedkoop en snel binnen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:14

Spirit schreef:
Relaxed schreef:

Ik hoop het voor je. Het zal wel wat uitmaken, maar ik merk dat ik met fietsen toch een veel betere conditie heb dan met hardlopen. Clown

Ik spin nu dus al drie jaar, niet heel intensief, maar minstens één keer per week dus. Daarbij fiets ik van maandag t/m vrijdag naar school (10 km heen en 10 km terug)... ging eens meedoen met een voetbalwedstrijd en was werkelijkwaar gesloopt van het rennen. Huilen van het lachen
Rondje opwarmen vond ik al bijzonder vermoeiend. Tong uitsteken
Al heeft dat misschien ook wel iets te maken met inspanningsastma. Had ik vroeger veel last van, tegenwoordig eigenlijk nooit meer, behalve met rennen, heb ik het idee. Clown

Jaa je moet het dan idd wel naast het hardlopen doen Knipoog

AngelofLove

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:18

Ik ben ook begonnen met spinning en vind het wel leuk om te doen maar in het begin is het echt zwaar. Nu eerst even een hartslagmeter scoren en dan ga ik weer verder met spinnen. Huisarts vond dat ik een te hoge hartslag had in rust (en ja, die was ook echt veel te hoog, 140 :S). Dus morgen even checken voor een hartslagmeter zodat ik mijn hartslag in de gaten kan houden met spinnen.

iefke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 00:27

LZP -> MW

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-12-08 12:56

Nou ik heb dus ook mijn proefles gehad en kon bijna niet meer van het zadel af *auwauw* en ik moet zeggen dat ik inderdaad totaal gesloopt was na afloop, maar wel voldaan Haha! Ik ga toch ook echt een fietsbroekje halen, dan ziet het er maar niet uit, maar die pijn is echt niks.
Ik moet zeggen dat ik wel "schrok" van mijn conditie. Dat was er 1 van een zwanger nijlpaard pffft.
Maar misschien dat het met 1x in de week beter wordt Haha!

tita

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-12-08 12:59

eenmaal gedaan maar mijn bips is te groot voor zadel en vanaf 10 min keek ik maar op de klok

ben ik al klaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrr zucht nog nie:(