Ik heb weer ontzettende last van wintertenen, het jeukt zo ontzettend en het doet nog zeer ook
.Heeft iemand niet dé ideale tip voor mij ?

Groetjes naomi
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.

iets met warmte en kou.
: ochtendurine erop; eroverheen plassen dus! Help echt!
. En volgens mijn oma kom je dan vitamine C te kort. Dus mijn oma's tip is : veel mandarijnen of sinaasappelen eten.
Jeuken en als je het ergens aan stoot vet zeer. Maar ik denk gewoon dikke sokken dragen ofzo?
moppielover schreef:Ik heb er ook last van. En volgens mijn oma kom je dan vitamine C te kort. Dus mijn oma's tip is : veel mandarijnen of sinaasappelen eten.
Maargoed, het is wel eens erger geweest en het went
en dat is ook geen pretje kan ik je vertellen,heb er paar keer een spuit voor gehad,maar dat helpt helaas niet bij mij.als ik buiten ben en het vriest dan moet ik een lange dikke jas aan doen,die over mijn benen valt.maar met rijden gaat dat natuurlijk niet,ik zou eigenlijk een termo broek moeten aanschaffen,misschien dat dat wil helpen,op mijn dijen komen grote paarse bulte die overdags steen koud zijn,en helemaal gevoel loos,ik kan er zo een naald in steken en voel er niks van,MAAR....... dan word het later op de dag en begint het te gloeien,en dan zo erg dat als ik mijn hand een paar cm van mijn broek af hou je de warmte kan voelen,en als ik onder de douche sta en er loopt warm water over mijn benen dan doet dat erg zeer.pas als de tempratuur boven een graad of 5 is,dan trekt het langzaam weg.mijn huisarts had zoiets nog nooit gezien,maar het heeft een hele tijd geleden ooit in paard en sport gestaan,toen wist ik dat ik niet de enige was,schijnen best veel vrouwen last van te hebben,het enige wat een beetje wil helpen is je lichaam warm houden en de plek goed te bedekken.