ik wou vannochtend in de auto stappen om naar het werk te gaan en ik heb altijd een afgesloten schoolbeker met thee mee en deze wilde ik dus [in de houder zetten maar er zat nog een blikje cola in... dus ik zet mijn thee buiten op de grond en pak de cola maar ik merk dat er nog wat cola in zit.
ik wil dus eerst even in het vakje in de deur voelen of daar wat in zit zodat ik mijn thee in de houder kan doen..
het was nog geen 7 uur dus pik donker en ik wil voelen en ineens volop zeert aan mijn vinger.... ik kijken en gigantisch bloeden.
mijn vader (zat achter het stuur) had gelijk papieren zakdoekjes tevoorschijn gehaald en toen met een bloedende vinger naar het werk gereden. daar aangekomen zie ik dat het mijn eigen messen zijn die ik donderdag heb laten slijpen voor het examen van aanstaande maandag
die zijn dus nu wel getest of ze goed scherp zijn en dat is goedgekeurd haha
maargoed, ik in.. de winkel een plijster er strak omheen handschoen aan en aan het werk... om 12 uur ging ik even kijken of het al wat beter eruit zag en of het bloeden gestopt was.. niet dus.. zodra ik de plijster eraf haalde begon het gelijk mega te bloeden,
ik even overlegt met mijn vader en toch maar naar het ziekenhuis aangezien ik geen huisarts in de buurt heb daar.
affijn... het is echt een jaap en ik was te laat om te hechten of lijmen dus ik heb er nu 2 zwanenhalsjes op en mega verband haha!
ziet er echt dom uit maarja moet maar even.
ik baal er wel van aangezien ik maandag examen heb. mocht de rest van de dag niet werken inverband met infectie gevaar omdat het wel een grote open wond is.
sow, dit wou ik even van mij af typen.
thanx voor het lezen