Wat zie jij...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

EngeltjeS

Wat zie jij...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 20:21

Als je in de spiegel kijkt?

Ik ben benieuwd, wat mensen zien als ze zich zelf zien in de spiegel.

Wat ik zie in de spiegel...
Meisje met lang haar, niet echt mooi figuur... (Ooh dit is moeilijker dan ik dacht...), daarmee bedoel ik: niet echt in verhouding. (Lees: smalle onderbenen/kuiten, prima bovenbenen, vrij vorse buik, grote voorgevel Schijnheilig en verder... Gezicht prima, maar wallen! )

Jaa jaa... Ik weet hoe moeilijk het is, maar volgens mij is het heel goed om het eens op te schrijven, en ook om bij te schrijven hoe mensen reageren op jouw kijk in de spiegel.

Mensen in mijn omgeving zien mensen het heel anders. Mooie meid, mooi haar, prima lichaam. Niet dun, niet dik. Gewoon goed, alleen vinden ze me onzekerheid uitstralen soms, wat ook kan kloppen. Verder jaah... Zie ik volgens hun er uit als een oudere puber er uit hoort te zien!

Brand los Haha!

Mijn doel van dit topic: Jezelf beter leren kennen, en reactie's van andere mensen gaan herkennen (de positieve dan Knipoog )

**sorry als het verkeerd staat!!! Maar ik dacht dat dit de geschikste plek was, omdat het ook stukje mensenwelzijn is Knipoog **
-- aangepast doel--
Laatst bijgewerkt door EngeltjeS op 05-12-08 20:25, in het totaal 1 keer bewerkt

bromfiets

Re: Wat zie jij...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:23

Ik zie iemand die ik niet ken Bloos

Stephaniiee_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:23

pfoe jeetje. als ik in de spiegel kijk, zie ik een meisje, normaal gezicht. lange blonde haren, normaal postuur maar wel iet wat dikkere bovenbenen, verder alles wel in proportie, ietwat verlegen.

Erg moeilijk om dit allemaal over jezelf te gaan vertellen,

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:25

Weet je wat het is bij mij? Het ligt er echt aan hoe ik me voel als ik in de spiegel kijk wat ik zie. Het ene moment ben ik tevreden met mezelf en denk ik: je bent goed zoals je bent!

Als ik nu zou kijken dan zie ik iemand die te dik is, een slechte huid heeft en doffe ogen, en een te rond gezicht heeft. Ik blijf dus maar even achter mijn laptopje zitten Vork

manutjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:26

Misschien is et beter om in dit topic een foto te plaatsen, zeggen wat jij zelf ziet en andere mensen dan te laten reageren en dat die dan ook weer een foto plaatsen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:26

bromfiets schreef:

Ik ook Ja

Ik zie echt een lelijk persoon, groot voorhoofd, kleine neus, kleine ogen, dubbele kin, theezakborsten, vette buik en heupen, dikke heupen, heb ook zo een streep op mijn wang, dun haar

Kortom als ik de spiegel kan ontwijken doe ik het

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 20:27

Mas schreef:
Weet je wat het is bij mij? Het ligt er echt aan hoe ik me voel als ik in de spiegel kijk wat ik zie. Het ene moment ben ik tevreden met mezelf en denk ik: je bent goed zoals je bent!

Als ik nu zou kijken dan zie ik iemand die te dik is, een slechte huid heeft en doffe ogen, en een te rond gezicht heeft. Ik blijf dus maar even achter mijn laptopje zitten Vork

Het is ook zeker een 'moment opname', daar ga ik in mee met je.

Ik herken die momenten dat ik "er goed uit zie!" en dat straal ik ook uit. Maar op dit moment, is het beetje gemiddeld Tong uitsteken haha

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 20:28

En wat zien de mensen in jou omgeving dan? Kennen zij jou wel? Of zien ze ook een onbekende?

Duhelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:28

wat ik zie:
witte kuiten, kwa vorm best wel goed, wat forsere bovenbenen (ook wit Haha!)
lidtekens over men benen (ja, ik was vroeger nogal een kwajongen, en nu ben ik gewoon lomp, heb dus altijd lidtekens, blauwe plekken, paarse plekken, schaaf/snijwondjes etc)
te brede heupen (zit een vetrand op langs de achterkant, men heupbotten steken wel weer uit)
kwa taille ben ik best tevreden eigenlijk, toch kwa vooraanzicht, zijaanzicht iets minder, men buik is niet echt strak
boezem vind ik goed zo, heb 80 B /75 C, die is goed
ik hou van men sleutelbeenderen, die steken wat uit Huilen van het lachen (heb dan ook een piercing eronder zitten)
mijn hoofd, nouja,
dat verschilt, ik vind mezelf niet knap, te dikke lippen, te kromme neus, te grote wallen
terwijl ik vaak hoor dat ik er nou niet zo mis uitzie ...
mijn haar, dat is pas een ramp, nu is het weer iets langer, maar heb het twee jaar geleden afgesneden, en ruim anderhalf jaar rondgelopen met een stekkerkopje,
nu wilde ik me toch weer wat vrouwelijker voelen, en heb ik iets langer haar (tot onder men oren ongeveer)

mijn uitzicht verschilt heel erg van dag tot dag, ene dag denk ik van nouja, mooi figuur, lekker koppie erop, andere dag denk ik, oh my, wat een heks ben ik, en ik ben dik, en ...
ben te onzeker over mezelf ...
http://nl.netlog.com/Duhelo

fere16

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:34

Wat ik zie in de spiegel? ik ontwijk hem meestal. voor de buitenwereld zie ik er zelfverzekerd uit. maar in de spiegel. dikke boven benen slechte huid bol gezicht kleine neus kleine oogjes dof haar en op het moment mijn grootste ergenis mijn beugel. maar goed die gaat er nog uit. ik ben nu op het moment ook weer bezig met sporten om mijn boven benen smaller te maken.

Groetjes
Laatst bijgewerkt door fere16 op 05-12-08 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt

Hobby

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:35

Als ik in de spiegel kijk, ben ik eigenlijk wel erg tevreden met mezelf. Als een ander naar me zou kijken, dan zou diegene vast een heleboel minpunten op kunnen noemen, maar als ik heel eerlijk ben, dan zou ik er niet anders uit willen zien.
Ik zie een open en mooi gezicht in de spiegel met blauwe kijkers en een bos blonde krullen. Als ik naar mijn lichaam kijk, zie ik vooral ronde lijnen. Vanaf de zijkant gezien kan ik zelfs mijn 'wipkont' waarderen Haha!
Ben blij met mezelf...

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:37

Ligt bij mij inderdaad aan mijn stemming. Maar meestal zie ik:

- Een klein meisje, ietwat onzeker
- Te forse buik en bovenbenen (sommige dagen voel ik me echt megadik Bloos )
- Brede schouders
- Te klein, maar ach klein is fijn toch
- Zelf zie ik wel een aardig leuk uitziend gezicht
- Zijaanzicht bevalt me ook wel
Ik ben niet zo van iedereen moet een supermodel zijn en maat 34/36 hebben, ik heb zelf maat 38 en ben niet helemaal tevreden, heb wel in maat 36 gepast en was hier heel blij mee. Ik weeg nu 65 kilo, komt waarschijnlijk door verandering van dé pil dat ik 7 kilo aangekomen ben. Woog eerst 57/58

Algehele foto: (ben ook écht niet blij met deze foto Vork )
http://album.partyflock.nl/50527528.jpg

Gezicht:
http://album.partyflock.nl/43768667.jpg

[Edit: Over wat anderen over mij zeggen; dan hoor ik gelukkig alleen maar positieve reacties die me dan wel weer erg goed doen voelen *LOL* Heb eens gehoord dat een jongen over me had gezegd dat ik zó mooi ben en het zelf niet eens door heb, dan voel je je toch wel weer goed Pling ]
Laatst bijgewerkt door KayC op 05-12-08 20:38, in het totaal 1 keer bewerkt

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:38

als ik in de spiegel kijk dan zie ik een bezorgde vrouw met teveel hooi op haar vork..............

maar ik ben wel heel gelukkig Lachen

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:38

Ik vind jou een heel mooi figuur hebben hoor DD,
niet zo eng mager, precies goed Ja

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:40

katiavl schreef:
bromfiets schreef:

Ik ook Ja

Ik zie echt een lelijk persoon, groot voorhoofd, kleine neus, kleine ogen, dubbele kin, theezakborsten, vette buik en heupen, dikke heupen, heb ook zo een streep op mijn wang, dun haar

Kortom als ik de spiegel kan ontwijken doe ik het

Mag ik je ogen en mond hebben? *LOL* Jij hebt echt een mooi gezicht hoor meid OK dan!

KayC

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:41

Mas schreef:
Ik vind jou een heel mooi figuur hebben hoor DD,
niet zo eng mager, precies goed Ja

Dankje.. Bloos

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 20:43

Ik vind iedereen tot nu toe die gereageerd heeft, een mooi mens. (Beter dan top modellen...)
Waarschijnlijk komt het omdat we van paarden houden? Schijnheilig haha

Nee nu even zonder dollen: ik sta te kijken, hoe onzeker de mensen zijn achter een' zeker masker'.
Ben dus niet de enige Knipoog

Inujojo

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:43

Pff, wat zie ik Tong uitsteken

Een redelijk knappe meid met halflang blond haar en blauwe ogen. Een vrij symmetrisch gezicht met een wat ronde/ovale vorm. Af en toe denk ik wel dat mijn gezicht iets te breed is voor het mooie, maar dat valt mooi te camoufleren met een pony en die dan te halveren ( zodat er kortere plukken haar aan beide kanten van m'n hoofd hangen Tong uitsteken ). Ik heb vrij grove poriën, waar ik me af en toe wel aan erger, maar daar kan ik verder ook niets aan doen en ik zie het alleen maar als ik m'n neus tegen de spiegel druk. M'n neus is een beetje aan de lange kant en is niet meer helemaal recht, zit een soort bobbel op m'n neusbrug ( dank u, leuke jaarling die mij een kopstoot gaf toen ik z'n halster om moest doen )
Ik heb overgewicht, maar ik ben in verhouding, mijn borsten/buik zijn niet dikker dan mijn bovenbenen oid, dus ik stoor me er niet echt aan ( en lijk ik wat dunner dan ik ben Knipoog, en eerlijk gezegd ben ik heel blij dat ik zo in verhouding ben ). Ik ben iets te kort naar mijn smaak, 1,67m en heb dikke bovenbenen, maar mijn onderbenen zijn best wel okay. Lichaamsvorm is Rubens/volslank, heb wel overgewicht, maar ik heb nog wel rondingen, waar ik best trots op ben Bloos. Vingers zijn kort ( zou ze graag wat langer hebben Tong uitsteken ). Ik ben best tevreden met mezelf als ik in de spiegel kijk Ja, ik vind het juist veel erger om op de foto te staan Nagelbijten / Gniffelen

EngeltjeS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-08 20:49

*ik hou ook niet van foto's van mezelf hoor Haha! hahaha, en jaa... thuis zie ik mezelf veel in de spiegel, om alles nog te checken... (zwaar leven Schijnheilig ) maar goed... ik zie mezelf vaak genoeg, mede dankzij al die spiegels in huis...*

daNiielle_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:49

Als ik in de spiegel kijk, zie ik een slank meisje met wat bollere wangen, heldere groene ogen die altijd vrolijk staan, lang blond haar, en een slank figuur. En iemand die nog veel moet leren. Lachen

Heb gevraagt hoe een vriendin mij zag:
'Iemand die veel om zichzelf geeft, maar ook altijd voor anderen klaarstaat. En je bent iemand die je te vriend moet houden, want je bent ook erg goed in iemand flink de waarheid zeggen en op zijn plek zetten. Je hebt een mooi figuur en vriendelijke ogen. Wel iemand met een soort van masker, je bent heel anders dan de meeste mensen denken.'

Ben ik het wel mee eens eigenlijk. Iedereen denkt dat ik netjes ben, maar meestal ook heel arrogant. Zo ben ik dus totaal niet, ik geef echt veel om andere mensen.
Over mijn uiterlijk heb ik niks te zeggen. Ja tuurlijk heb ik mindere dingen, maar dat hoort bij mij, en dat heb ik geaccepteerd.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 20:49

Haha moeilijk. Clown
Ik zie..uhm..iemand die een beetje uit verhouding is, met een flubberbuik. En vooral vermoeid. Hangende mondhoeken, schouders, meestal beetje rode ogen, dun en futloos haar.
Met make-up kan het allemaal nog wel, zonder make-up ziet het er allemaal nogal grauw en duf uit. Clown
Armen zijn oké, gespierder als gemiddeld. En verder ben ik bleek, maar dat wil ik graag zo houden.

Mila87

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:05

Dit heb je best mooi gedaan moet ik zeggen Knipoog

Wat zie ik?
Een verslagen persoon, de weg compleet kwijt, continu ziek dus ook niet zo'n vrolijke uitstraling, wit gezicht met een doffe uitkijk. Ik kijk dus niet zozeer naar mn uiterlijk als ik in de spiegel kijk maar naar mn uitstraling, dat doe ik sowiezo bij mensen. Ogen spreken boekdelen.
Qua uiterlijk:
Lange meid (1.93!), heel erg dun (ben behoorlijk ingevallen de laatste tijd), maar toch sportief/atletisch lijf, lange/lelijke benen en een beetje doffig haar (bad-hair-day Clown ), niet goed uitziende ogen maar dat hoort er momenteel bij en een bleke gezichtskleur. Ik verhouding met mn lengte erg kleine borsten, maar ook wel weer handig, ze zitten tenminste nooit in de weg. Ik ben niet ontevreden over mn uiterlijk. Mijn lengte zit me niet dwars. Verder enigzins stoere uitstraling, jongens achtige kleding (broeken moet ook wel met mijn lengte) en stoere bovenkleding. Ben geen meisjes-meisje. Hoewel ik dat wel kan zijn, heb hele mooie grijze hoge laarzen, sportieve uitstraling maar toch vrouwelijk Lachen

Helderder

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:18

Als m'n haar goed zit ben ik heel tevreden. Kleine oogjes en dikke benen in verhouding met de rest. Maar wel een superstrak buikje. En vaak ook een vermoeid hoofd.

Zit mijn haar niet goed ben ik eigenlijk nergens tevreden over. Huilen van het lachen

Mi_Amore

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:20

Mas schreef:

Hier 100% hetzelfde Haha! De ene dag zeg ik 'wow, leuke meid met lekker wat pak aan, jij mag er wel wezen ja Haha!'

De andere dag denk ik 'jij lelijke dikke donder... Hoe komt het dat jij zo'n leuke kerel aan de haak hebt kunnen slaan Verdrietig '

Hangt echt af van dag tot dag.

Red_Savage

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-08 21:22

Het hangt inderdaad van de bui af. Lachen