Zitten op m'n tenen, niet op allemaal op m'n linkervoet meer dan m'n rechter maar zou écht niet weten wat het is en waar het vandaan komt, iemand een idee?
Je zou eens een paar dagen wat moeten luchten, thuis op blote voeten lopen, zodat ze wat lucht krijgen. Als het warmte of zweetbultjes zijn trekken ze vanzelf weg.
Jeukt het ook, dan zou ik ze wassen met betadine, goed drogen en dan uierzalf op smeren, of speciale zalf voor zwemmerseczeem.
Voel je er iets van? Jeuk, pijn oid? Misschien wintertenen? Wintertenen is helaas weinig aan te doen. Je kan het alleen zo veel mogelijk voorkomen door de temperatuur van je voeten zo gelijk mogelijk te houden en de bloeddoorstroming zo goed mogelijk te houden.
Het lijken wel op 'zweet' bultjes. Je voeten niet te warm 'inpakken' en goed luchten. Dus zoals eerder gezegd op blote voeten etc. Ook wil zalf voor zwemmerseczeem helpen. Want volgens mij heeft dit daar ook mee te maken...
Bij mij begint het ook veelal 's avonds onder de dekens te jeuken en het kan ook heel plots opkomen. Komt meer voor in de zomer, dus wie weet hebben we last van zweet eczeem ofzo
Idd, en katoenen sokken aandoen, die worden minder warm.
Als je er verder geen last van hebt zou ik echt niet meteen naar de dokter rennen. Breidt het zich niet uit, en gaat het niet meer jeuken dan nu, dan zou ik gewoon de voeten wat extra wassen, evt met betadine. En wat zinkzalf, calendulan, uierzalf oid op smeren.
Ik had ook van die bultjes over heel me lijf, die begonnen met jeuken en daarna kon ik er niet aanzitten van de pijn. Dit waren allemaal ontstoken haarvaatjes en dat kwam door een of ander virus in me lijf. Heb zalf gekregen en is inmiddels weg! Dus als het pijn gaat doen toch misschien even langs de dokter gaan!