Dikke heup

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lena01

Dikke heup

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-08 00:15

Gister opgestaan, nergens last van, ging naar de zorgboederij, en ik stapte uit de auto, en had een raar gevoel in m'n heup [links.]
Gewoon doorgelopen, maar bleef het voelen. Smiddags paardgereden, sinds tijden weer Haha! , en op het paard niks geen last ervan gehad, misschien was ik te eglukkig dat ik weer op het paard zat, om het te voelen.
Afgestapt, afgezadeld, ik bracht zadel terug, en weer last. En na mate het later werd, deed het steeds meer pijn. Moest even wat wegzetten, maar het lopen deed gewoon echt zeer.
Thuis gekomen 's avonds, en tegen de latere avond [uur of 10/11] bij het opstaan van een stoel etc, deed het echt heel zeer, zo'n kippenvel pijn, zegmaar. En als ik eenmaal loop, 5 a 6 stappen, dan gaat het wel, voel het wel, maar wel dragelijk zegmaar.
Was wel wat warm.
Vanmorgen wakker, en het leek mee te vallen. Gewoon opgestaan, voelde het nog wel, gewoon aangekleed, naar beneden.
Maar na mate de dag langer duurde, deed het weer meer zeer. En als ik eenmaal loop, gaat het wel. Opstaan gaat ook prima, zitten, geen last, voel er niks van, maar lopen is echt gevoelig, en vooral die eerste stapjes zijn kippenvel!
Nu zat ik vanmiddag op de wc, en zag dat m'n hele heup dik was. Echt een hele bult erop, en hard. Maar niet rood, of blauw, gewoon huidskleur. Liet het vanavond aan m'n moeder zien, toen ik zei dat er een bult op zat, ze zegt : "Loopt door naar je bips."

Kennen jullie dit? Ook wel eens gehad?
In de familie zitten losse banden, maar ik heb er verder nooit geen last van gehad.

Alet74

Re: Dikke heup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 07:03

tijd voor de huisarts! Iets met je bekken? Misschien ergens tegenaan gestoten?

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 08:14

Klinkt idd als een band die niet goed zit, ik heb hier zelf ook wel eens last van, dat doet enorm zeer!

Even langs de huisarts maar vandaag !

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 12:10

Lijkt me niet helemaal goed, zeker niet als je je nergens aan gestoten hebt of zo.

Ik zou er ook maar een bezoekje aan de huisarts aan wagen.

pitbullgup

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-08 20:59

Hè da's toevallig ik heb momenteel precies hetzelfde. Scheve mond Heb me vorige week verstapt in een gladde goot en de pijn word alleen maar erger naarmate de week vordert dus heb nu een afspraak voor maandag. Als ik jou was zou ik dat ook ff doen Knipoog