Hallo bokkers,
Het is misschien een stom topic maar ik weet het even niet. Ik woon zelfstandig dus ik heb even niet zo snel iemand die ik om advies kan vragen.
Ik ben al meer dan een week ziek, sinds vorige week zaterdag ongeveer. Het begon allemaal niet heel erg, maar ik voelde me langzaam afzwakken. Ik bleef erdoor thuis omdat ik mezelf ken, als ik dan gewoon door ga wordt het erger. Dus geen school, geen honden wandelen, geen sinterklaasinkopen doen. Alles loopt dat een beetje vast.
Halverwege vorige week werd het ineens erger. Ik kreeg een migrene aanval en heb een hele dag geen licht en geluid kunnen hebben. Ik heb de hele dag op bed gelegen, heb me nauwelijks kunnen verplaatsen want iedere beweging die je maakt doet zo'n pijn in mn hoofd. Ik kreeg warmte en kou aanvallen, het typische ziekte-gevoel (tenminste voor mij). De dag erna zwakte het weer af, dus ik dacht dat het beter ging. Ik heb toen een paar dingen gedaan, eventjes naar buiten, eventjes wat huiswerk. Domme keus, want de dag erna was het weer erger.
Nu heb ik een spastische darm, maar ik heb hier al maaaaaanden geen last meer van gehad. Met GEEN last bedoel ik, het belemmerde me niet, het zeurt wel. Deze week maakt mijn buik ale geluiden van de wereld, heel pijnlijk, het borrelt, ENORM veel last van maagzuur. ik blijg continue op boeren, een soort lucht/zuur boer. Moeilijk uit te leggen.
Deze buikpijn heb ik nu nog steeds en wordt eigenlijk steeds erger. Ik beweeg zo min mogelijk, en probeer ook zo weinig mogelijk te eten. Ontlasting is niet in orde, donker en afwisselend dik en dun. Vooral snachts is het niet te houden. Mijn buik rommelt dan heel erg, als een soort diaree gevoel. Erg veel slaap krijg ik dus niet. De warmte en kou aanvallen blijven ook terug komen, veel hoofdpijn en hangerig. Echt ziek, een soort griep denk ik. Ik wordt steeds iets minder lekker.
Omdat ik niet echt een dokter loper ben weet ik niet zeker of ik hiermee nu wel of niet naar de dokter moet gaan. Als het griep is kan een dokter daar niets mee, buikgriep dus ook niet. Het kan aan mn darmen liggrn, wat dan niets uitmaakt want dat is al bekend.
Eerst even uitzitten en hopen dat het eindelijk beter wordt of toch even laten controleren?