lijkt wel of die steeds minder gebruikt word
recentelijk op het nieuws :
meer chlamydia besmette mensen
meer hiv besmette mensen
meer meiden die vroeg aan de pil beginnen en GEEN condoom gebruiken
want ze zitten toch aan de pil en hebben het dus niet nodig(?)
zelf heb ik ondanks pil gebruik het condoom gebruikt tot dat ik een vaste relatie had
hoe zit het bij jullie
gebruiken jullie het condoom zo nee waarom niet ?
Moderatoropmerking:
Na overleg achter de schermen is besloten om dit topic weer open te zetten, met een proefperiode van twee weken. Het is niet de bedoeling dat dit topic verzandt in een discussie over standjes, hoe groot je vriend is geschapen, andersoortige anticonceptie en andere (offtopic) zaken. Wanneer je dit wel tegenkomt verzoek ik jullie op de TeM-knop te drukken. Verder hoop ik dat dit een topic kan blijven waarin met respect kan worden gediscussieerd en men openstaat voor andermans standpunten. De eerstkomende twee weken zal als proefperiode dienen om te kijken of het op deze manier goed loopt. Bokt is immers niet in de eerste plaats een forum voor dit soort onderwerpen. Bedenk je ook dat te allen tijde jongere gebruikers kunnen meelezen. Opmerkingen over wat er gebeurt met bepaalde lichaamsvloeistoffen is vooral voor jongere bokkers niet geslaagd en doet er ook niet toe.
Voor overige vragen over seks kun je terecht in het seks & relaties-topic in de HK:
[HK] [S&R Deel 6]: Krijg nou tieten!Voor al je vragen over overige anticonceptiemiddelen kun je terecht in het centrale anticonceptietopic op MW:
[MW] [Centraal] Voor alle vragen over anticonceptie, deel 3Alvast bedankt voor jullie medewerking!
Laatst bijgewerkt door Zwartwitje op 07-01-09 15:25, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Moderatoropmerking 07-01-2009 bijgevoegd