Ik had vanmorgen mijn nagelstudio open dus mijn moeder en ik moeste samen naar de zaak (ik de nagels mijn moeder de zonnebanken doen) We komen aan krijgt me moeder migraine dus die kon gelijk weer naar huis. Moest ik dus beide doen, niet erg fijn maarja kon niet anders klant vond het gelukkig niet erg.
Nu ben ik al 3 weken beroerd van verkoudheid en ben ik vanmorgen naar de dokter geweest, ik heb een infectie aan me luchtwegen/keel en neus en heb daar pilletjes voor gekregen, een kuur van een week.
ik heb geluncht met een bakje tomaten soep en daarna 2 pilletjes in genomen (moest eerste dag 2 nemen. ) goed glas water bij gedronken gevolgt door nog een glas ijsthee, genoeg vocht zou je denken.
echter een uur later werd ik zo beroerd als een hond, ik hoopte dat het weg zou gaan maar werd alleen maar beroerder.
Het voelde alsof ik flauw ging vallen dus was even gaan zitten (ik werk alleen) was al naar de wc gelopen maar er kwam niks uit. vervolgens weer gaan zitten, klanten geholpen maar zooooooooo beroerd.
Het zat me hoog dus heb voor het eerst mijn vinger in mijn keel gestoken en toen kwam het er uit. (me soepje)
het heeft me opgelucht maar ben nog steeds honds beroerd.
Nu moet ik nog werken tot half 9 vanavond en heb geen mogelijkheid de tent te sluiten of iemand te laten komen aangezien me moeder ook ziek is en mijn schoonzus die ik voor nood heb ingewerkt zit ook thuis met mijn zieke nichtje van 2.
Dus zit niks anders op als door te werken.
Nu ben ik alleen maar zelden zo ziek en weet dus niet wat ik nu wel en niet kan/moet eten of drinken.
Ik ben een beetje bang dat alles wat ik binnen krijg er weer uit gaat, net kon het preccies tussen de klanten door dus niemand heeft het gehoort

Heb droge crackers met iets van flokken (verder heb ik hier geen beleg)
Heb van hak een bakje met perzik op vruchten sap met vitamine c
en heb nog wat droge sultana's
aangezien ik nog even moet werken en veel trap moet lopen zal ik wel iets moeten eten om niet alsnog van me stokkie te gaan.
wat is verstandig? en zou ik veel moeten drinken of zo min mogelijk?