Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Zonnebloem schreef:Ik denk dat doordat je ziek bent geweest je hele lichaam verzwakt is waardoor je makkelijker flauwvalt.
Goed eten en misschien ff bloed laten prikken op bloedarmoede ofzo.
Succes ermee.
Lalidan schreef:Dat klinkt inderdaad niet goed, daarmee zou ik echt even naar de huisarts gaan. Van zoiets zou ik ook heel erg schrikken!! Het zou best kunnen dat de inspanning gewoon nog een beetje teveel is geweest na de tijd dat je ziek geweest bent, maar je bloeddruk laten controleren kan sowieso geen kwaad en even een algemene check-up ook niet lijkt mij.
Heb je het vaker dat het zo onverwacht komt (behalve dan toen je nog op de basisschool zat) of was dit eigenlijk de enige keer? En was je alleen?
Kan me voorstellen dat dit erg vervelend is. Hoe voel je je nu dan verder? Wel weer wat beter dan vanochtend?
Njen schreef:Dat doe ik morgenochtend gelijk evenNou ik heb het ook bij warmte nou ik het me bedenk en bijv als het een combi is van warmte en blacklight(die knippert), dan word ik helemaal niet goed en moet ik echt naar buiten of ik wel of geen alcohol op heb, ik ga standaard over mijn nek, heel vaag. En vroeger had ik het vooral als ik van buiten naar binnen liep(dus ineens de warmte in).
Joto schreef:Je zegt met dat black light enz..Dat heb ik dus ook is ook een speciale naam voor.. Scheen de zon niet toen je op de fiets zat?
Als de zon laag staat, en zo snel flikkerd door de bomen enz.. Dan moet ik in elk geval oppassen ook in bus, auto enz..voordat ik flauw val, werkt me lijf nog wel gewoon, maar me hoofd is dan even van de wereld.
Njen schreef:Nou ik voel me ook nog niet geweldig, maar kan het niet maken me weer ziek te melden... Hopen dat er iets uit het bloedprikken komt, bij mij dus niet...
NatassJa schreef:Heb je veel stress op dit moment?
Ik had namelijk dat ik (bijna) elke dag flauw viel, van trap af, fiets af.. Op de gekste momenten!
Kwam ook door de stress, naar psycholoog geweest, veel gepraat, en ik was er van af