als 1e sorry als het hier niet goed staat, maar dit komt wel redelijk in de buurt volgens mij!

Ik rij nou inmiddels 4 jaar op een boerderij (ook voor les), daar naast loop ik er ook één keer in de week stage, nou ben ik daar eigenlijks de hele dag voor stage dus houd ook in dat ik er 's middags eet.
Ik kan erg goed met m'n instructrice op schieten (eigenlijks inmiddels wel een 2e moeder voor me), maar ze maakt zich steeds zorgen om mij, waar ik best wel mee zit. (Ik noem haar even Ann.)
De reden dat zij zich zorgen om mij maakt is dat ik volgens haar te weinig eet.
mijn eet patroon in is mijn ogen wel (redelijk) goed;
's ochtens : 1 broodje
's middags : vaak 2 broodjes
's avonds : aardappelen+ groenten
en tussen doortjes heb ik niet altijd zin in, maar als ik wel wat neem is het vaak fruit of soms eens een plakje koek, of ander snoepje.
Maar als ik gewoon lekker bezig ben dan denk ik ook niet zo snel aan eten of dat ik een hongerig gevoel krijg. En als ik dan op stage ben dan heb ik meestal nog niet eens echt zin in wat als we gaan eten, dus eet ik vaak gewoon 2 broodjes en dan later op de middag als er even koffie pauze is dan hebben ze ook vak wel een plakje koek er bij.
Nou heb ik al een paar keer met Ann. gepraat en heb dr ook al vaak genoeg duidelijk gemaakt dat ik wel goenoeg binnen krijg.
Maar dan begint Ann. weer van :
-Je eet echt te weinig, ik wil jou straks niet onder uit zien gaan! daar ben je me een te mooie meid voor!!'
of
-Er komen steeds meer meisjes van joun leeftijd in de knoei met hun lichaam en ik wil jou niet 'kwijt' op den duur.
..iig van dat soort dingen zegt ze dan, en dat raakt me echt wel dat zij zich zo'n zorgen om mij maakt, maar hoe vaak en op wat voor mannier ik het ook probeer uit te leggen ze wil me niet geloven!

en ik weet zelf ook donders goed dat het snel fout kan gaan, maar ik 'moet' van me zelf gewoon 3 keer daags eten, die tussen doortjes maken volgens mij niet zo veel uit..
Ann is echt zo'n schat van een mens, en nou loopt zij met een K*t gevoel over mij, en ik loop met een K*t gevoel om haar want ik wil niet dat zij zich zo'n zorgen om mij maakt.

Hebben jullie misschien tips om het dr duidelijk te maken dat ik echt wel om me zelf denk?
iig bedankt voor het lezen.
[ps ben trouwens 16 jaar!]