Ik duw hem altijd zo ver mogelijk naar boven. Dus zo ver als mijn vinger kan zeg maar. Als je hem voelt zitten dan zit hij inderdaad niet goed. Ik denk dat je een stukje verder moet dan. Misschien zijn inbrenghulzen iets voor jou?
Zo ver mogelijk, maar ik krijg de mijne echt niet verder dan het topje van mijn vinger, terwijl ik mini tampons gebruik.. Maargoed, ik voel hem niet zitten dus bij mij zit die goed.
inderdaad zo ver mogelijk. Je mag hem eigenlijk gewoon niet meer voelen zitten.. Dus als dat voor de een een halve vinger is en de ander een hele dat maakt dan dus niet uit
Je kunt ook 'oefenen' met een inbrenghuls, daarme kom je ook ongeveer een vingerlengte ver geloof ik. Als je dan een beetje een idee hebt hoe ver dat is en je hem niet meer voelt kun je het met gewone tampons proberen.
Haha In t begin voel je m altijd, maar als je eventjes beweegt voel ik m niet meer.. Tja, ik heb eerst van die o.b pro comfort of zo gebruikt Van die kleintjes,, en toen naar normale..
Met die inbreng hulzen heb ik altijd al ruzie gehad Het wérkt gewoon echt niet bij mij!
Inbrenghulzen vind ik echt niks, een keertje geprobeerd maar dat ging echt voor geen meter Met mijn vingers gaat veel makkelijker, en gewoon zo ver mogenlijk tot je hem niet meer voelt zitten.