Ik zit met een probleem en ik word er helemaal gek van!!
Nou ben ik zo niet tevreden met mijn gewicht (hoewel mijn gewicht eigenlijk wel goed is,, maar dat vind ik niet)
Ik let al ontzettend op wat ik eet..
Ik werk 5 dagen in de week, en op mijn werk ( ik werk in supermarkt) eet ik dit;
-kleine pauze; appel (pink lady, echt heerlijke appels!)
-grote pauze; 2 soms 3 croissantjes zónder beleg, taksi sinaasappel
-kleine pauze; taksi sinaasappel en héél soms nog een Bitween chocola sugarfree
Mijn ontbijt is vaak 2 boterhammen met hagelslag

Mijn avond eten is ook vaak brood..
S avonds eet ik vaak nog een mandarijn, kiwi oid..
Ik lééf onderhand op brood, en ik vind dat ook zo slecht.. Maar ik lust niks!
Ik ben zo slechte eter, ik lust geen rijst, pasta, aardappelen, groenten.. Dan blijft er maar weinig over..
Ik weeg mezelf ook echt elke dag,,
En als ik op die weegschaal sta wordt ik ook nerveus van; o jee! wat zal t deze keer zijn.. hoeveel ben ik nu weer aangekomen?
En als t dan te veel is; zeg ik tegen mezelf: ik honger mezelf gewoon uit! Dan val ik wel snel af..
Maar dat doe ik dus niet, gelukkig!
Ik móet gewoon naar de 60 (misschien ook lager..)! En met meer ben ik niet tevreden..
Mijn zus maakt ook van die lekkere opmerkingen van; oo wat ben je dik! of; Dikzak! of; Pas maar op dat je niet te dik word
En dan zeg ik; schei nou eens uit met die klote opmerkingen,, doe ik toch ook niet bij jouw..

Ik ben misschien wel niet zo dik, maar ik voel me wel dik..

En ik denk ook bij mezelf; honger hebben is goed!
En t word ook steeds erger, ik móet afvallen, ik móet ophouden met eten.. Of in ieder geval móet nog minder gaan eten..
Als ik een klein bakje chips opeet of 2 snoepjes pak, voel ik me daarna echt k*t..
Ik ben zo ongeveer 24/7 met mijn gewicht en 'dikte' bezig..
Ik word er helemaal gek van!!

Wie heeft dit ook (gehad)?
En wat doe/deed je er tegen..