Dagcreme!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Brookers

Dagcreme!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 22:00

Hoi!
Even een vraagje Lachen

Ik gebruik het liefste elke ochtend wat dacreme voordat ik eventueel make up aanbreng, en heb tot nu toe altijd de gewone Niveau Dacreme Soft gebruikt.
Nou is mn huis soms wat vervelend, droog, vet en rood door elkaar, en tegenwoordig als ik de dagcreme zachtjes aanbreng wordt mn huid alleen maar roder en t trekt ook niet snel weg.
Ben dus op zoek naar een nieuwe dagcreme, maar als arme student heb ik niet veel te besteden Knipoog
T liefste een dacreme waar ik gewoon een zachte huid aan overhou en waarschijnlijk geen rode huid van zal krijgen..
(Probleem van elke dagcreme zijn voor mij de vele kosten daarvan, vandaar dat ik jullie raad eerst even vraag Knipoog )

Wat zijn jullie ervaringen met een fijne dagcreme, waarom en hoeveel kostte die ongeveer?
Iemand ook ervaring met hetzelfde type huid? Wat gebruik je daarvoor?
(heb trouwens ook Nivea Vitamine E geprobeerd, was ook niet prettig Lachen )

alvast dankjewel!

Liefs
Laatst bijgewerkt door Brookers op 18-11-08 22:07, in het totaal 1 keer bewerkt

Yoshimi

Re: Dagcreme!

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:02

Ik heb de dagcreme van de HEMA. Prima spul!
En in heel veel varianten verkrijgbaar...

Edit: Hij kost €4,95 geloof ik

amazone77

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:04

ik denk dat je dan een creme moet nemen voor een gevoelige huid,welk merk is denk ik een kwestie van uitproberen wat jij zelf fijn vind,iedere huid is anders en wat bij de 1 prima werkt,kan bij jou niet fijn aanvoelen.

Leandra

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:07

Ik heb de hypo allergene dagcreme van Olaz. Deze werkt bij mij erg goed en is een zachte creme. Volgens mij staat er nu alleen niet meer op dat het hypo allergeen is, maar voor de droge huid.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:20

Ik heb die van Garnier Pure (blauwe tube) voor mij werkt ie wel goed, alleen is Garnier wel vrij agressief dus het is misschien minder geschikt als je huid wat gevoelig reageert.
Ik betaal 8 euro voor een tube, doe hier wel heel lang mee.

Erna_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 22:23

Ik gebruik ook al jaren de dagcreme van de Hema.
Mijn huid is ook best gevoelig, maar met deze creme heb ik nergens last van.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:18

Kruidvat, hema etc. hebben ook allemaal eigen merk dagcreme´s. Misschien dat je daar een geschikte tussen vind? Er is sowieso niemand hier die dé dagcreme specifiek geschikt voor jouw kan aanraden. Ieder heeft zijn eigen ervaring en elke huid reageert weer anders. Lachen Toch een kwestie van wat cremes uitproberen (of geluk hebben bij de eesrte Knipoog )

Heeft het trouwens een reden dat je alleen nivea hebt geprobeerd? En hoe is de rest van je gezicht en huidverzorging eigenlijk. Verwijder je netjes elke avond je make-up. Is die reiniger wel geschikt voor je huid. Gebruik je een nachtcreme die bij je huid past en snachts verzorgt?

Misschien moet je verder kijken dan alleen een nieuwe dagcreme als oplossing voor je rode en gevoelige huid. Alhoewel dat budgetair misschien minder aantrekkelijk klinkt dan de naam van een dagcreme Clown Succes in ieder geval. Lachen

Manonx

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:22

Leandra schreef:
Ik heb de hypo allergene dagcreme van Olaz. Deze werkt bij mij erg goed en is een zachte creme. Volgens mij staat er nu alleen niet meer op dat het hypo allergeen is, maar voor de droge huid.

deze heb ik ook, en vind ik erg fijn Lachen

daniella74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:27

Jou zou eens kunnen kijken voor l'Oreal (is Lancome-technologie) of Lancaster. Lancaster is niet zo heel duur en kwalitatief echt heel goed. Hetzelfde geldt voor Roc en Vichy. Ga anders eens naar Douglas of een soortgelijke parfumerie voor advies. Zij hebben tegenwoordig ook hele goede goedkopere merken en misschien willen Sint en de Kerstman bijspringen voor de reinigingsproducten?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 09:59

Ik ben fan van Hauscka,Weleda en momenteel gebruik ik PLante System. Alledrie natuurljik,je doet er ontzettend lang mee ook!
Van Weleda zou ik de amandel lijn aanraden,die heb ik hiervoor gebruikt. Ik wissel deze 3 merken zo'n beetje met elkaar af..(let wel,ik doe per merk minstens een half jaar met de producten!).
Kijk inderdaad ook goed naar je reinigingsproducten he!

Alet74

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:03

Bij sommige apotheken kun je je huid laten checken, dan weet je precies wat voor huid je hebt en welke crème je het beste kunt kopen.
In (als ik het goed onthouden heb) de nieuwste Consumentengids staat een artikel over crèmes, dit kun je misschien ook nog lezen voordat je iets gaat aanschaffen. Goedkoop is niet altijd goed, maar duur ook niet (veel kunstmatige troep).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-08 10:04

Daarom ben ik zelf fan van de natuurlijke cosmetica..zitten niet zoveel kunstmatige toevoegingen in,die je huid alleen maar meer irriteren..