De thuisapotheek

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Lous

De thuisapotheek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 21:28

Werd gisteren gebeld door de thuisapotheek. Die vertelden mij dat mijn dagelijkse medicijnen nu ook via de post bezorgd konden worden. Dit werd direct geregeld met de verzekering en de thuisapotheek zou dan contact opnemen met mijn huisarts voor toestemming en eventuele verdere afspraken.

Het nummer waarmee werd gebeld was gewoon zichtbaar en ik kreeg nog een mail met verdere informatie en de kans er nog even over na te denken. Ook is het mogelijk gewoon het merk medicijnen te krijgen wat je zelf wilt.

Nu zit ik er dus over na te denken dit te doen, het is wel handig want dan hoef ik niet mijn medicijnen steeds bij mijn ouders te halen.

Dus wie heeft er ervaring met de thuisapotheek?

Anoniem

Re: De thuisapotheek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:32

Lous schreef:
Ook is het mogelijk gewoon het merk medicijnen te krijgen wat je zelf wilt.

Alleen wordt niet alles vergoed vergeet dat niet.
Waarom moet je je medicijnen bij je ouders ophalen kan je ze niet zelf gewoon afhalen bij de apotheek?
Verder heb ik er geen ervaring mee, ik haal ze altijd zelf of laat ze (gratis) bezorgen hier aan huis.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 21:35

Ik heb op dit moment mijn 'echte' Diane 35 pil weer terug, en die wordt gewoon vergoed door mijn verzekering.
Daarnaast woon ik op mezelf maar heb ik nog steeds de huisarts die ik altijd heb gehad, en die is dus bij mijn ouders in Capelle a/d ijssel. Vandaar dat ik daar bij de apotheek mijn pillen steeds moet ophalen.

De reden dat ik nog steeds mijn oude huisarts heb is omdat hij mijn medische verleden van voor naar achter kent.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:40

Je kan ej medicijnen toch naar elek willekeurige apotheek laten faxen? Doe ik ook Ja Net waar ik toevallig in de buurt ben.

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-11-08 21:41

Chiqa schreef:
Je kan ej medicijnen toch naar elek willekeurige apotheek laten faxen? Doe ik ook Ja Net waar ik toevallig in de buurt ben.

Dat wist ik dus niet. Zal er de volgende keer even naar vragen bij de huisarts Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-11-08 21:45