Vandaag was ik weer gek aan het doen met m'n vriendin en ik liep om haar trailer heen en moest om bij het deurtje te komen over de stangen zegmaar waarmee je de trailer aan de auto koppelt. Het was nat dus glad en ik wilde snel zijn dus lette niet echt op hoe ik over dat ding heen ging. Je ziet hem al aankomen. Ik viel dus over dat ding heen zo plat met mijn onderarmen op de grond en mijn benen tussen die twee stangen. Ik schrok van de klap, maar m'n rechterschouder deed heel raar en erg pijn. Ik kwam een klein stukje omhoog en toen voelde ik krak en toen voelde ik nog wel pijn, maar het voelde wel een stuk beter. Daarna nog steeds wel pijn gehad, maar zolang ik niet te rare bewegingen maakte werd de pijn steeds minder. Nu heb ik wel nog steeds pijn, maar denk dat dat ook wel door de klap komt (en dus vooral m'n spieren) en heb vanavond al een ibuprofen ingenomen. Ik heb wel dat als ik m'n arm naar voor/achter doe dat ik vaak een soort knak voel/hoor.
Even kijken hoe het is na een nachtje slapen..
Nu vraag ik mij af of het kan dat mijn schouder vanzelf er uit en weer terug is geschoten en wat zouden jullie doen?