herstel operatie ( Hoop dat de laastse keer is )

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

caroltje16

herstel operatie ( Hoop dat de laastse keer is )

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 22:46

Na dagen lang zitten piekeren of ik het neer zou zetten of niet, heb ik toch het besluit genomen om het te doen.sorry voor het lange verhaal ik begrijp best dat jullie niet tijd of zin hebben om te lezen maar wil het ook even kwijt. en mensen die in het vorige topic hebben gekeken en gereageerd die weten hoe alles is gegaan Lachen maar toch bedankt voor het lezen.

In 2006 ben ik heel erg ziek geworden sommige mensen weten hier er nog op bokt van ( Ik ben er achter gekomen dat ik de bacterie Streptecoccen A heb) dat was me vorige topic, even een korte uitleg. Ik heb 7 weken in het ziekenhuis gelegen 1 week in coma gelegen ik heb iedere dag 20 dingen in me lichaam gekregen en een spons boven op me buik gehad dat betekent dus dat me buik open heeft gelegen.ik heb in het oog van de dood gekeken me ouders moesten ook hopen dat ik de eerste 3 nachten zou overleven gelukkig ben ik er goed uit gekomen. maar ik heb er wel wat aan overgehouden helaas ik heb 3 littekens en een huidtransplantatie aan overgehouden na maanden revalideren en controle hadden ze me eindelijk na de plastische chirurg gebracht want ja ze hadden me beloofd om alles weer mooi te maken, dus toen was het eindelijk zo ver we gingen na dokter bosch toe wij kwamen daar aan hij kijken en doen en hij zei van dit kunnen we nog heel mooi maken dus ik was helemaal blij maar ja we hadden natuurlijk nog het oz nu inmiddels het cz, daar moest hij toestemming voor vragen of ze het zouden vergoeden dus hij meteen een brief gestuurt met alles erop en eraan. het duurde niet lang voor dat we de brief kregen met je krijgt toestemming om de operatie te doen ik was helemaal blij, en alleen nog wachten tot dat dokter bosch zou bellen voor de opname.
Eindelijk was het zover 12 december 2007 zou de operatie gaan gebeuren, het dat was al zo snel voor mijn. dat was de 1 ste herstel operatie, maar het was even een tegenvaller hij had gezegt dat hij wel eigenlijk alles mee zou kunnen pakken maar uiteindelijk is dat nog niet gelukt dus dat betekende dat er nog een operatie moest komen ja nou oke is goed. het was eenmaal voor een goed doel.. 11 februari 2008 moesten we voor het eerst voor controle komen en dan zou hij meteen vertellen wat hij ging doen, en we wisten het ongeveer al een Ballon plaatsen om me huid op te kunnen rekken want ik had niet genoeg huid, dus hij foto's gemaakt en gemeten en gedaan en dat was allemaal goed, maar nu moest er dus weer toestemming gegeven worden door het cz en ik had al zon vermoeden dat dat niet gemakkelijk zou worden dus ik wachte in spanning af. na 4 weken kregen we eindelijk een brief ik zag aan me ouders der gezichten dat het geen goed nieuws was. dus ik ging lezen en ik begon te janken ik zei meteen van ik wist wel dat dit zou gebeuren we moesten dus namelijk. wat dingen opsturen. zoals foto's de meting van de wond, en waarom dat ik die operatie wou en nog een aantal dingen, dus dat hadden we meteen opgeschreven die avond en de volgende ochtend meteen op de bus gedaan, en nou was het weer afwachten of het door zou gaan. wij weer als meer dan 5 weken wachten en toen belde uiteindelijk me moeder na het cz of ze al iets wisten. en ik was thuis en in een keer zei me moeder dat is mooi, dus toen vertelde me moeder dat het door ging eindelijk, en 2 weken later belde dokter bosch op dat ik 24 september 2008 om 8 uur binnen moest zijn.

dus sinds 24 september heb ik nu een ballon in me buik en die wordt iedere 2 weken opgevuld er zit nu maar 440 cc in dus het is al een flinke bal. we denken allemaal dat het komende maandag de laatste keer is want normaal als er 2 weken tussen zit dan staat er de eerste week nog spanning op en dan de 2 de week zou er normaal plooien in de komen zitten en dat is het teken dat hij bij moet vullen. maar nu is het inmiddels de 2 de week moet komende maandag weer op laten vullen. dan zou er plooien in moeten zitten en die zitten er nu niet in, staat nog steeds best wel spanning op dus we denken dat er ook niks meer bij kan. dus het is nou afwachten voor de komende maandag. en eigenlijk hoop ik wel een beetje dat de laatste keer is...

als je vragen hebt kun je altijd vragen aan mijn Lachen vindt het wel fijn om erover te hebben

Wafel

Re: herstel operatie ( Hoop dat de laastse keer is )

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 22:15

Heel verhaal. Lijkt me eng idee zon balon in je buik. Wel fijn als je er straks vanaf bent. Verzekeringen moeten niet zeuren... Maar aan de andere kant wel goed dat je een degelijk verhaal moet hebben voor ze ja zeggen.

Veel suc6 met alles !

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 22:33

Dankje wel Lachen. je leert er mee leven Lachen dus ja je went eraan

zacharyhill

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-08 22:42

Ik vind het moedig van je!! Hopelijk heb je goed nieuws en kan de arts alles netjes in orde maken. En ja verzekeringen..........je zou ze af en toe wat. Je doet dit niet voor de lol maar omdat het een noodzaak is.

Sterkte de komende tijd en succes met je operatie

caroltje16

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-11-08 22:48

Dankje Lachen ben ook zenuwachtig voor de komende maandag. want dan ben ik benieuwt of hij nog wel wilt bij vullen dus afwachten maar..