hoe kom je van hoofdpijn af?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

hoe kom je van hoofdpijn af?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 16:49

Ik heb al 4 dagen lang hoofdpijn en het wil maar niet weg gaan, niet met asperines niet met ibuprofen niks.
Meestal heb ik hoofdpijn als ik last van mijn nek heb maar dat heb ik gek genoeg nu helemaal niet.

Wel zit mijn hele hoofd verstopt heb ik het idee, mijn oren doen zeer en staan voor mijn gevoel op knappen, de hoofdpijn zit aan de voorkant (voorhoofd) en heb het gevoel alsof heel mijn hoofd uit elkaar gaat spatten. Clown
Ook ben ik elke keer duizelig en heb ik koorts.

Ben die hoofdpijn nu met gemak wel zat Sigaar

zou ik moeten stomen ofzo?
Ik doe dat soort dingen nooit dus heb daar helemaal geen ervaring mee, brand maar los met ideeen!

Elma_

Re: hoe kom je van hoofdpijn af?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 16:51

Klinkt wel als een voorhoofdholte ontsteking..
Zou even langs je HA gaan, volgens mij ka nje daar wel wat voor krijgen..
Ik heb nooit zoveel last van hoofdpijn, behalve als ik gehuild heb, of me ergens goed druk over maak!
Maar met 2 asprientjes van de Aldi en een nachtje slapen is het altijd wel weer weg Lachen

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 16:52

klinkt inderdaad als een holte ontsteking. even langs de HA Ja

serena1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 16:56

Denk dat je inderdaad een griepje hebt waar je hoofdpijn van komt.
Ook kan het best zijn dat de boel verstopt zit ook het hoofdpijn kan veroorzaken en stomen helpt altijd wel een beetje.
Misschien wel even in de gaten houden, want een bijholteonsteking kan zodanig erger worden dat het wel met antibiotica moet worden verholpen. Heb je bij het voorover bukken ook bonkende pijn in je bijholte,s? Want dan zou het inderdaad echt om onsteking gaan, maar ook ooronsteking kan best hoor! Zou het gewoon in de gaten houden het is wel heel vervelend en spreek uit ervaring. Ik heb een paar jaar terug ook een fikse bijholteonsteking gehad en in de hoop dat het vanzelf weg ging, maar dat was niet zo want het was inmiddels na aantal weken ook naar mij luchtwegen gezakt en daardoor ook nog eens fikse bronchitus gekregen.

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 17:15

Ik ben gewoon aan het werk en moet steeds bukken om de zonnebanken schoon te maken en dan voel ik een flinke druk, en gaat mijn hoofdpijn wel bonken inderdaad! tot boven mijn neus (tussen mijn ogen zeg maar) Dus ik probeer mijn hoofd een beetje omhoog te houden.

Ik was hier al bang voor, ik heb dit nog nooit gevoeld dus had al wel het idee dat het niet een normaal verkoudheidje was. Ik ben alleen altijd van het gaat wel weer over, was in eerste instantie naar iets op zoek dat het zou versnellen, moet morgen weer het paard op vandaar Haha!
Moet ik maandag ochtend maar even naar de dokter toe als het dan nog niet minder is.

Ik heb steeds het gevoel dat mijn oren ook dicht zitten, als ik dan mijn neus dichtknijp en blaas ploppen ze open voor me gevoel maar doet wel zeer Clown

hoe lang duurd het normaal voordat je van zoiets af bent?

Elma_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:36

Als je niets doet kan het heel lang duren, sterker nog, als je het verwaarloosd kan je zelfs doof raken of erger Boos! Maargoed dat zijn dan wel weer extreme gevallen..
Ik zou ff heel rustig aan doen, goeie sjaal om, en als je erg hoge koorts heb gewoon lekker naar de HA in het ziekenhuis gaan..

noekje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:37

Ik denk ook voorhoofdholte ontsteking. Gauw even langs de HA gaan! Veel water drinken helpt bij mij als ik hoofdpijn heb, maar dat is bij migraine dus ik weet niet of het bij jou helpt. Iig beterschap!

__Nathalie__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-11-08 17:39

de afgelopen 2 dagen + vandaag krijg ik elke keer tegen het einde van de middag koorts (uurtje of 3 half 4) Maar echt hoge koorts is het denk ik niet want kan gewoon doorwerken al voel ik me niet echt lekker. Maar voel wel dat ik koortsig ben.
Het is hier 23 graden en ik heb het gewoon nog koud, mijn wangen zijn alleen gloeiend heet Clown
Ik ga zoiezo maandag dan maar even naar de ha. Hogekoorts zal vast wel mee vallen, hoop ik.

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:41

ik heb migraine...
dus heel vaak veel hoofdpijn

mn moeder heeft er medicijnen voor die ik ook wel eens gebruik in uiterste noodgevallen..

want asprines en ibuprof.. helpen niet meer
volgens mij ben ik er imuun voor geworden

maar wat ik nu doe wat eigenlijk niet mag is 1 ibuprofen of iets anders met zelfde docering samen met een andere asprine waar je normaal 2 van tegelijk mag nemen

dit is eigenlijk een te hoge dosering maar ik heb vaak geen keus
want ik blijf het na een nacht rust de volgende dag anders nog steeds houden

misschien kun je dit eens proberen?

Wardie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-11-08 17:46

Lekker stomen met Dampo en 4 keer per dag paracetamol slikken om de koorts te onderdrukken. Misschien ook neusspray halen bij drogist? Als het maandag nog niet over is zou ik even naar de huisarts gaan, want het klinkt wel als voorholteontsteking.
En beterschap natuurlijk!