Vage klachten

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

silvana84

Vage klachten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-11-08 22:21

Hi

Ik heb sinds een tijdje veel last van verschillende klachten, ben niet echt ziek maar het is wel vervelend.
Ik ben 5 maanden geleden onderzocht op schildklier problemen(hen een bobbel ter grootte van een ping pong bal rechts in mijn nek) en ben gecheckt op suiker. Uit het onderzoek kwam niks.
Nu hen ik nog steeds klachten, vandaag heb ik bloed laten prikken(algemeen onderzoek, schildklier en suiker) maar misschien hebben jullie ideeen over wat ik kan hebben of waar ik nog meer op getest moet worden.

Klachten zijn:

Hoofpijn
Moe
Slecht slapen
Haar uitval
Veel last van puistjes
de hele dag een druk/opgewonden gevoel
Schoonmaak aanvallen(en ik heb juist een pest hekel aan schoonmaken)

Voel me gewoon anders dan normaal.

Ik denk zelf misschien toch mijn schildklier of iets met mijn hormonen of vitamine tekort(heb een tijdje multivitamine geslikt maar kreeg mega koppijn).

Kom maar op met de ideeen.

Babeth

Re: Vage klachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:32

Ik heb precies dezelfde klachten. Op de schoonmaakmania na dan. Geen idee wat het is, waarschijnlijk een vitamine tekort. Nu ik weer meer sport gaat het beter.

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 16:38

Waarom ga je niet gewoon even naar de dokter ipv bokt? Die kan je verder helpen dan bokt denk ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-11-08 21:12

wat bij mij opkwam was iets met je hormonen, vooral die schoonmaak-aanvallen, en haar-uitval is ook wel typerend daarvoor. Moe, puistjes, en hoofdpijn ook...

Dus ik zou daar eens verder naar kijken.. Ben je wel regelmatig ongesteld? Ik had zo ongeveer de zelfde klachten, en was niet regelmatig ongesteld.. Dus ik had eigenlijk altijd last van pms Bloos ...

het kan ook een onderliggende oorzaak nog hebben, maar ik krijg wel sterk de indruk dat het iets met je hormonen te maken heeft Ja ..

silvana84

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-08 21:46

Ik ben bij de dokter geweest morgen krijg ik de uitslag van bloed onderzoek. Ik heb het hier neer gezet om misschien van andere bokkers tips te krijgen wat het zou kunnen zijn als er niks uit het bloed onderzoek komt(mijn huisarts staat altijd open voor ideeen, zij kan ook iets over het hoofd zien)

Ik word niet ongesteld, heb een spiraaltje. En ik ben ook niet zwanger(heb voor de zekerheid een testje gedaan).

Ik denk ook dat het me hormonen zijn. Ik heb trouwens ook last van veel zweten en trillen en dan niet een beetje trillen maar echt dat me hele lichaam shaked.