Moonlight (tv) en bloed doneren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

khirshanta

Moonlight (tv) en bloed doneren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 14:52

Wat ik me afvroeg, er moeten hier toch ook Moonlight fans zijn? Die serie op Net 5, elke Zondag om 21.30, met Alex O'Loughlin.

Niet schrikken, sommigen vinden dit misschien een beetje akelig, maar: in Amerika hebben de fans een initiatief opgezet waarbij ze 'in naam van' Moonlight bloed doneren.

Ik vond dat eigenlijk zo'n super goed plan: een klein beetje tijd en je helpt mensen enorm. Dus wilde ik vragen of er überhaupt mensen zijn die dat ook zouden willen doen?
Het is nog maar een idee, en ik weet niet in hoeverre het te doen is, maar anders iets in de zin van een donatie maken ofzo naar het rode kruis.

Als er andere mensen zijn met een leuk idee: kom maar op!
Wat mij echt super leek, is om in ieder geval een soort actie op te zetten die ook gevolgd wordt door bijv. Shownieuws. Als het op een TV programma komt, zouden we namelijk ook de band van die aflevering naar de producer van Moonlight kunnen sturen om met de andere fans / liefhebbers van Moonlight wereldwijd duidelijk te maken dat we meer seizoenen willen dan maar 1 seizoenetje!

Wat vinden jullie?

Imre

Re: Moonlight (tv) en bloed doneren

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-11-08 14:53

khirshanta

Re: Moonlight (tv) en bloed doneren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-11-08 14:59

Super, dank je!

Ik heb niet zoveel tijd omdat het hier echt reuze druk is (nieuwe baan, paarden en verbouwing gaat qua tijd niet al te relaxed samen Knipoog ) dus heb al een hele tijd geen tijd meer gehad om hier eens te neuzen. Super bedankt! Ik ga mijn verzoekje daar ook even posten.