Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
lovey_ou schreef:Ik ging net google en toen zag ik dat er ook corsetten waren tegen scolioses. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het lijkt mij opzich wel wat. Want elke dag rugpijn is ook niks
evanescence schreef:lovey_ou schreef:Ik ging net google en toen zag ik dat er ook corsetten waren tegen scolioses. Heeft iemand daar ervaring mee?
Het lijkt mij opzich wel wat. Want elke dag rugpijn is ook niks
Je hebt een pb.
Mijn rug ziet er zo uit.
Vandaar dat het niet helemaal recht is bij mij..
ikke20 schreef:wow heftige foto
ik ben jaar of 2 geleden ook naar kraker geweest. barste elke dag weer van de hoofdpijn.
knie stond niet goed, heupen stonden scheef, rug stond scheef, veel wervels dus die niet goed stonden. ook in mn nek.
na paar behandelingen en wissel van zilveren naar goude oorbellen amper nog last gehad.
nu weer last van gespanne nek. terug geweest. nu 4 behandelingen achter de rug en weer stond rug scheef. mn bekken scheef. en nu al veel minder last van mn nek.
silenmaup schreef:ikke20 schreef:wow heftige foto
ik ben jaar of 2 geleden ook naar kraker geweest. barste elke dag weer van de hoofdpijn.
knie stond niet goed, heupen stonden scheef, rug stond scheef, veel wervels dus die niet goed stonden. ook in mn nek.
na paar behandelingen en wissel van zilveren naar goude oorbellen amper nog last gehad.
nu weer last van gespanne nek. terug geweest. nu 4 behandelingen achter de rug en weer stond rug scheef. mn bekken scheef. en nu al veel minder last van mn nek.
zilver naar goude oorbellen?
Miss_Malfoy schreef:Mijn benen zijn ongelijk, maar voor de rest ben ik recht.
Gek word ik ervan!
Ik ga telkens verzitten in stap, stijgbeugel korter, langer, pfff...
Maar het zijn dus echt mijn benen, zo irritant!
lolokanarie schreef:Heeft iemand het zelfde probleem? En is dit ook op te lossen door uwzelf te trainen of moet je echt eerst naar de Kraker om jezelf recht te krijgen?