Druk maken als je iets raars voelt, of merkt ...

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

principal

Druk maken als je iets raars voelt, of merkt ...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 20:20

in je lichaam. Wie kent dat?
Ik zit me af en toe ook helemaal dol te maken als ik iets raars voel, sproeten of bultjes of bobbels, ik ga flink googlen, en dan kan ik hierdoor zeer slecht slapen. Misschien komt het door me leeftijd, 32, dat ik me druk maak, heb een dochter nl, een soort levensoverzicht, toch een verantwoording, zo van ... als er echt iets geks is, hoe dan, alle trammelant naar dokter enzo. Tuurlijk is de dokter de eerste hulp, ik kan me daar zo gek door laten maken, dat ik me moeilijk kan afleiden aan iets anders. Heb continu bevestiging nodig, dat het niks is.

Heb wel gehoord dat stress ook diverse klachten kan geven, daarom vind ik telkens weer iets op me lijf. (heb af en toe thuis stress)

Wie kent dit?

TE5

Re: Druk maken als je iets raars voelt, of merkt ...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:22

Ikke!
Denk niet dat het aan je leeftijd ligt, ik ben namelijk 15 Huilen van het lachen
Geen idee waar aan wel trouwens..

verootjoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:26

googlen zou ik niet doen. Er staan de raarste dingen op internet die soms nog niet eens kloppen ook... Medische fora enzo ook niet aan beginnen. Op de eerste pagina heeft iemand bv pijn in zn hand, op de laatste pagina denken ze allemaal dat hij de meest verschrikkelijke ziektes heeft.

Als er echt iets raars is met je lichaam gewoon even langs de dokter gaan Lachen

M_EL_ISSA

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 20:29

Wanneer jou gevoel zegt dat iets echt niet goed is, meteen laten controleren!
Maar je moet je zelf niet gek lopen maken bij elk klein dingetje dat je ziet, neem de tijd en zie hoe het zich vorderd.
Maar je voorgevoel zegt zoveel, teminste bij mij Bloos

LiNdA1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 21:34

Ik ken het ook, als ik weleens wat raars heb ga ik ook weleens Googlen en dan ga ik me zo ontzettend druk maken om iets wat het waarschijnlijk helemaal niet is.

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-08 19:44

Ik denk eigenlijk dat het gewoon een soort angst stoornis is ofzo Tong uitsteken
Ik heb het zelf niet... Maar ik een kennis... Die heeft zelf een angststoornis en die heeft dit ook heel sterk...