Voeding hamsteren

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Voeding hamsteren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-08 13:46

ik ben echt gek aan het worden denk ik. Nagelbijten / Gniffelen Ik begin bij mezelf waar te nemen dat ik sinds een paar weken aan het hamsteren ben en vooral in dingen die suiker bevatten.

Het begon met in de cafetaria in de pauze een chocolade reep te kopen, en gewoon voor me te leggen (had geen honger, geen zin ofzo).
En de dag daarna moest ik stoppen bij de winkel om een zakje snoep te kopen, had echt een drang (maar niet een hongerdrang), en die dan gewoon rustig in men aktetas te stoppen. En die zit er nog steeds in....
En vandaag moest ik twee koffiekoeken kopen (terwijl ik dit niet eens lust Huilen van het lachen ) en nu liggen die weer voor mij.

Heb aan zelfreflectie gedaan en zou echt geen oorzaak vinden, ik denk misschien een fysiologische. Als iemand een idee heeft, of mede freakje is reageer dan zeker.

secricible

Re: Voeding hamsteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:23

kan alleen bedenken dat het kouder wordt? Meeste mensen gaan dan meer eten, misschien dat jij het alleen nog maar hamstert?
Als het echt onhoudbaar wordt zou ik toch een dokter vragen naar informatie, die kan je misschien in contact brengen met een psychologe ofzo waardoor je meer info krijgt?

Njen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-11-08 14:29

Ow dat heb ik soms ook weleens, maar ik ben niet zo rijk dus goede oefening om niks te kopen Clown Ik moet wel zeggen dat nu het kouder word en ik over het algemeen best moe ben dat ik veel meer eet ineens, alleen het probleem is dat ik er geen energie van krijg(terwijl ik het volgens mij onbewust wel hiervoor doe).

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:19

Moet je niet ongesteld worden? Lachen

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-11-08 23:30

Ja eigenlijk wel, zou dit hiermee te maken kunnen hebben?

Nijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-11-08 23:31

Oh wat herkenbaar, zo heb ik regelmatig zakjes snoep in de auto liggen die maar blijven liggen Nagelbijten / Gniffelen
Heb het met vlagen, geen idee waar het vandaan komt