Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik heb elke ochtend wat jij had. Mijn wekker staat aan de andere kant van mijn kamer (3 stappen weg ofzo) en als ie dan gaat dan kan ik hem altijd snel uitdoen en weer in bed springen, als ik me in bed laat vallen is het meestal even zwart voor mijn ogen. Als ik daarna uit bed ga heb ik het niet weer. En soms de enkele keren dat ik in 1 keer op sta (
) dan krijg ik het als ik mijn gordijnen open doe (en dat komt niet doordat ik verblindt wordt door het licht ofzo want het gebeurt ook als het nog donker is buiten of als ik gewoon bij mn wekker blijf staan of naast mn bed). Wordt het helemaal zwart voor mijn ogen en als ik zou proberen te lopen zou ik vallen (denk ik, nooit geprobeerd). Maar meestal dus een paar seconden nadat ik opsta, en het duurt ook maar een paar seconden. Ik heb het ook als ik op mijn hurken heb gezeten, maar dan is het erger. En als ik bijv. een film heb liggen kijken of lang heb gezeten (soms ook na de les als ik van mn stoel opsta). Volgensmij is het wel iets met te weinig bloed ofzo. Dat als je op staat je bloed ineens naar je benen moet stromen ofzo.
Ik weet het niet precies.

Ik hoorde wel eens dat het IJzertekort kon zijn (Bloedarmoede enz);) Nouja ik had het heel vaak, dus bloed geprikt, nee hoor Yzerwaarde was goed
Gewoon rustig opstaan! Dan is er meestal niks aan de hand! Eerst even zitten en dan pas staan. Dat helpt meestal al!