kniepijn?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Suprice

kniepijn?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-11-08 23:31

heey,
Ik heb al een tijdje redelijk last van mijn knie met fietsen en of hardlopen. Met paardrijden heb ik er totaal geen last van. Ook als ik hem stoot, doet het super veel pijn. Nu was ik vandaag fitnissen, en het deed echt veel pijn in mijn knie met hardlopen.. Ben ook voor het eerst op de trilplaat gegaan, nou dat deed toch zeer. Met roeien had ik er dan weer geen last van, iemand enig idee wat het kan zijn? Ik denk dat ik morgen maar even naar de dokter ga.
groetjes

_PassoaJus

Re: kniepijn?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:37

Ik heb het met vlagen, dan weer niet en dan weer wel.

Inderdaad zoals jou, ik heb er tijdens het rijden ook geen last van. Maar tijdens het lopen, fietsen o.i.d wel. Voor m'n gevoel komt het binnen uit m'n knie, want ik kan er verder wel gewoon aanzitten als ik bijvoorbeeld even zit. Alleen het rare is dat ik er dan heel erg last van heb, en dan opeens weer een hele poos niet. Ik heb het idee dat het vanuit m'n gewrichten komt.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 09:41

Mijn spieren etc lopen niet recht maar in een driehoek.. mijn benen zijn gewoon recht waardoor mijn gewrichten langs elkaar schuren en mijn knieen soms ook vast slaan of een zenuwbeknellen.. zodra het vochtig weer word heb ik hier veel last van en kan ik bovengenoemde dingen ook niet doen..
Het verorzaakt ook heel veel pijn.. Ik hoor al vanaf mijn 17 de dat ik met de pijn moet leren leven.. Nu ik 26 ben en hoogzwanger heb ik fisio.. en heb het haar ook voorgelegd.. Nu gaan ze na mijn zwangerschap proberen speciale zooltjes te maken zodat de pijn minder word.. Hoop voor je dat het niet het zelfde is

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 10:49

ik ben dus net naar de huisarts geweest en ik heb een ontsteking aan de pees onder mijn knie, en als ik doorga wordt ie chronisch. Nu mag ik dus een aantal weken niets doen (niet hardlopen, liever niet fietsen en lopen), maar het vreemde is, ik mag wel paardrijden want dan schijn je hem niet te gebruiken, wat ook verklaart waarom ik dan geen pijn heb..

_PassoaJus

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 10:51

Moet je ook op krukken o.i.d?

_Madelon

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-08 11:56

Ik heb ook erg snel last van mn knie, heb deze op mijn 15 zwaar overbelast gehad door het vele training van mijn dansen toen der tijd. Moest hier ook mee stoppen. Lopen, fietsen, rennen gaat soms lastig maar niet constant. Echter met paardrijden heb ik er veel minder last van, het schijnt idd dat je, je knie dan anders gebruikt. Heb ik er wel last van met rijden stop ik altijd bijna direct anders kan ik weer 2 dagen nauwelijks lopen. Clown

Suprice

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-08 14:37

@ passoajus : nee ik hoef niet op krukken.. als het over een paar weken niet beter gaat, moet ik terugkomen dan krijg ik ontstekingsremmers. Dit wilde hij nu niet geven, omdat daar automatisch pijnstillers bij zitten en hij bang was dat ik hem dan nog perongelijk overbelast..

meeikk

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:06

ik heb het ook, bij mij licht het eraan dat mijn knieschijf niet goed in mijn knieholte past. ik heb er precies bij dezelfde dingen als jij wel en geen last van.

MyrtheJ

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-08 00:08

Hmm, ik zou een bezoekje aan een fysiotherapeut of osteopaat zeker wel overwegen voordat ik op de pijnstillers over zou stappen!
Maar eerst maar even afwachten hoe het gaat met rust houden misschien Lachen