haar kleuren (met Schwarzkopf country colors)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

inactief

haar kleuren (met Schwarzkopf country colors)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 12:45

Heeft iemand hier toevallig ervaring met Schwarzkopf country colors?

Denk eraan om vanavond mijn haar daarmee te kleuren.
Momenteel heb ik donkerblond haar (zie profiel voor fotos) en wil het bruin kleuren.
Heb voor een kleurspoeling gekozen omdat ik het gewoon eens wil uitproberen.
Moest ik er te bleek door worden of toch niet zo mooi staan, dan kan ik het met veel wassen grotendeels toch al uithalen.

Heb Highlands Kastanje 65 genomen.
Nu is het wel zo dat ik die kleuring hier al meer als een jaar heb staan.
Maakt dat uit? Er staat niets over vermeld daarom dat ik het hier maar even vraag.

x

Anoniem

Re: haar kleuren (met Schwarzkopf country colors)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:47

Ik heb dat merk ook weleens gebruikt(heb alle merken wel gebruikt..). Prima spul. Alleen spoelingen willen niet áltijd pakken,je donkerblonde haar is wel van jezelf toch? Geen blondering erop?
Want dat wil nog weleens voor zorgen dat de "nieuwe"kleur minder,of helemaal niet pakt.
Maar ik zou het gewoon gebruiken hoor.

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:49

ik heb het ook wel vaak gebruikt.
de speoling is inderdaad niet zo denderend van hun, ik heb grijze haren en daar pakt het dan niet op.

het staat al een jaar?
kun je geen datum op de verpakking vinden?
als die er niet op staat dan is het vast nog wel goed

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 13:51

Heb mn haar nog nooit gekleurd dus dan zou het normaal wel moeten pakken.

Er staat nergens een datum op nee dus normaal zou het inderdaad nog goed moeten zijn, maar je weet nooit he Lachen.

Ben zo benieuwd naar het resultaat!

ellepel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:52

ik ook,hopelijk word je niet groen

ohw nee dat is met blond haar he Tong uitsteken

Dobel

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:54

kijk goed wat je pakt ik had gister spul gekocht om me haar (blond) nog blonder te maken,,, dacht dat het spoeling was maar het is dus tussen spoeling en verf in, het is wel blonder maar wel met oranje gloed erover Boos!

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 19:07

Ik ga mn haar wel donkerder kleuren, dus dan is het denk een blauwe of groene gloed die je kan krijgen :p.
Maar ik vraag me af in welke gevallen dat gebeurt?
En hoe je het natuurlijk kan voorkomen..

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:23

Niet met de Country Colors, wel met de Vital Colors. Sterker nog, ik zit op dit moment met een hoofd vol verse verf, over tien minuten mag ik het uitspoelen. Clown

Van donkerblond naar bruin is best een stap, het kan best dat het dan niet helemaal goed pakt. Ik neem zelf altijd een tint die dicht tegen mijn eigen haarkleur aan ligt, die dekt grijze haren trouwens ook goed. En ik heb nooit een blauwige of groenige gloed, eerder roodbruin (wat ik helemaal niet erg vind).

Ik heb overigens nog nooit een uiterste houdbaarheids- of gebruiksdatum op verpakkingen van haarkleuringen zien staan dus ik denk dat die van jou nog prima te gebruiken is. Ja

Het valt me trouwens wel elke keer op wat een enorm chemische troep het is. M'n kop stinkt naar kattenpis (tja, ammoniak...) en ik moet het ook echt niet langer dan de toegestane 30 minuten laten inwerken, want dan wordt mijn hoofdhuid gevoelig.

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-08 19:26

dus als ik het goed begrijp, krijg ik normaal geen groene of blauwe schijn met country colors? Ik hoop het Haha!.

Over een uur of 2 is het zover !
Het kan wel zijn dat we het niet de volledige 20 minuten laten intrekken, maar 15 minuten ofzo.

Heb bruin gekozen omdat ik heel donkere wenkbrauwen heb Lachen.
En in de shampoo van country colors zit geen ammoniak..

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 19:29

Hier ook alleen goede resultaten met Schwarzkopf, alleen zou ik me als ik jou was wel aan de inwerktijd houden, anders kan je kleur wel s anders uitpakken heb k gehoord....
Veel succes in ieder geval en plaats je een foto als t gelukt is? Ben namelijk wel benieuwd heel stiekem...

inactief

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-11-08 13:06

Heej!
Heb gisteren mijn haar dus gekleurd Lachen.
Het is best goed gelukt, je ziet het niet echt hard, maar de kleur is gewoon iets warmer en ligt iets dichter bij de kleur van mijn wenkbrauwen. Je moest het 20 à 30 minuten laten intrekken, hebben het zo een 25 minuten gedaan.

Ik vermoed dat het er snel weer uitgaat zijn, maar nu weet ik tenminste of ik beter sta met bruin haar, vind persoonlijk leuker dus dan ga ik het de volgende keer net iets donkerder maken Lachen

Het is een heel makkelijk systeem om mee te werken dus we gaan weer voor de schwarzkopf country colors .
Ik zal vandaag nog wel een foto in mijn profiel plaatsen van het uitgaan gisteren, dan kan je het zien.