[MW]Het gaat even niet..

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

[MW]Het gaat even niet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:15

Bij deze alvast: Hou je niet van mensen die zichzelf op 't moment zielig vinden terwijl er ook kinderen verhongeren? Leest dit dan even niet... Lachen

Ik moet even van me afschrijven..
De laatste dagen lopen echt verrot bij me.. Ik had al de halve week heel erg pijn in mijn knie.. (Autoongeluk, loop nog steeds bij ziekenhuis) Toen werd mijn paard kreupel.. Ik wist niet wat ze had.. Vanochtend vond ik mijn hamster dood in zijn kooi.. Bij mijn nederlandse leraar doe ik níks goed.. Eerst was ik te druk. Nu was ik van te voren weer te druk, dus ik dacht ik ga rustig worden. Heb ik heel even niet meegedaan met de les, zodat ik daarna rustig was en nogmaal mee kon doen. Was dat ook niet goed. Doe ik daarna gewoon goed mee met de les, negeert die man me helemaal.. Hij loopt op het moment alleen maar te zeuren..
En nou heeft mijn paard ook nog een peessblessure! (Kreeg ik tien minuten terug via telefoon te horen... Huilen ).

Ik zit hier nu gewoon te huilen...
Douwt die leraar nederlands een blaadje onder mijn neus, wat ik moest gaan maken. Hij ziet niet eens dat ik zit te huilen hier...

Voel me nu zo verot gewoon.. Huilen

Frank

Re: [MW]Het gaat even niet..

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:17

Soms zit het mee, soms zit het tegen!

Niettemin een hele dikke knuffel voor jou hoor!!

Ach gut

Dunno

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-08 16:20

achgosj, meis na regen komt altijd zonneschijn..
ik heb ook zelf (denk iedereen wel Knipoog) dat me alles tegen zit en 't gewoon niet kan en wil lukken..

komt goed meis, kop op Knipoog!

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 10:14

Iedereen heeft dat wel eens joh, dan komt net alles wat mis kan gaan tegelijk. Wel erg rot natuurlijk maar het komt echt wel weer goed Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-08 13:49

Ik ken dat wel hoor,alles komt tegelijk..
heb net ook een vervelende maand gehad,en nu weer schimmel bij het peerdje...al het slechte komt in drieën,zeggen ze toch?
Hoe dan ook,probeer ristig aan te doen.
Lekker cliche,het komt goed hoor!!

Moosje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:40

Soms zit alles even tegen, maar na regen komt weer zonneschijn.
Sterkte nog even, en kop op!

pubelia

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-11-08 23:44

Iedereen heeft helaas wel eens periodes die niet lekker gaan, waarin alles je tegen zit.
Probeer nu niet met de pakken neer te zitten, maar denk aan leuke dingen en probeer altijd in te zien dat na regen zonnenschijn komt...