Verkouden!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

DeniiSee

Verkouden!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-10-08 18:41

Heerlijk weer, het verkouden zijn..
Wie zit er nu ook mee? ik dus alweer een paar dagen en begin het nu alweer zat te worden.
Onder het rijden een loopneus krijgen, of gewoon geen lucht door me neus naar binnen krijgen verschrikkelijk!

Iemand tips hoe je het zosnel mogenlijk kan verminderen? wil het het liefst voor het weekend weg hebben haha gaat een beetje moeilijk denk ik Haha!

_Tara_

Re: Verkouden!

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:16

Loopneus heb ik op de fiets als het koud is standaard Huilen van het lachen Altijd te snotteren dan. Tja wat je eraan kan doen, weinig denk ik Tong uitsteken

Buwa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:18

Oh ik ben nu ook echt superverkouden, midden in mn toetsweek.
Zit je in een muisstille toetszaal, hoor je mij snotteren Huilen van het lachen Schaam me dood.
Ik lees dus even mee Lachen

_Tara_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 19:25

Ach dat heeft iedereen wel eens joh, zakdoekje bij de hand houden Tong uitsteken 's Avonds een ui bij je bed helpt trouwens wel tegen een verstopte neus of een kussen onder je matras of onder je kussen leggen waardoor je wat rechter ligt. Dan loopt het snot niet zo je neus in Huilen van het lachen

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:08

Verschrikkelijk!! Ik ben ook echt erger dan snipverkouden.. Zit echt helemaal vol, inclusief bijholtes..
Mn slaap heeft er ook onder te lijden, ik word steeds wakker omdat ik stik (blijkbaar ben ik geneigd om door mn neus te ademen 's nachts Clown ).
Je hoort het aan me (hoezo moeilijk klinken Knipoog ), je ziet het aan me (mn neusgedeelte, dus inclusief onder mijn ogen, is wat opgezet en mn ogen zien wat rood/dik), en ik voel het goed! Bah zeg! Ben inmiddels (in 4 dagen tijd) aan mn 2de flesje neusdruppels toe.. Vork

Tips; vroeg naar bed (voldoende slaap)! Stomen (heel goed voor vrijkomen van alle holtes)! En neusdruppels bij de hand houden.. Sjaal kan ook geen kwaad om erger te voorkomen, zeker met dit weer; lekker dik aankleden! Ach gut

Samiyah

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-08 20:12

Ik heb het al een paar weken, ontzettend irritant!

Ik heb nu van m'n vriend 1 of ander flesje gekregen, en als je daar aan ruikt gaat alles wat meer 'open' staan zegmaar Lachen Werkt echt goed! Ja

DeniiSee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-10-08 16:19

Ik had vanacht even de neusspray maar weer uit me kastje gehaald, en heb eindelijk weer eens lekker geslapen, normaal kunnen ademen haha verschrikkelijk zeg!
Vandaag onder de les weer heel me neus dicht.. vind het niet superfijn om die neusspray erin te dauwen, maar het helpt best wel goed!

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 16:21

pfff hier nog 1 als meer dan een week !!! word er oo kecht helemaal para van. mischien toch maar eens neusspray halen ofzo Clown

Zonnebloem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:10

hebben jullie niet dat je (nog meer) hoofdpijn krijgt van neusdruppels? Dat heb ik namelijk heel erg.

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-08 18:15

een hele goede tip tegen verkoudheid en bijhoofdholte onstekingen cinuforce tabletten van Vogel
is een homeopatisch geneesmiddel en dit werkt super
3 x per dag 2 a 3 tabletten en na 2 dagen voel je je al lekker opgelucht Lachen