Afgelopen vrijdag naar de dokter geweest, die heeft gevoeld en volgens hem zit alles nog op zijn plek, maar heb ik mijn enkel wel flink verstuikt, gewoon doen wat ik kan doen en dan moet het met een week of 2 over zijn..Inmiddels is het nu dinsdag, en heb ik het idee dat de pijn alleen maar erger word..Pijnstillers krijg ik niet van de dokter, omdat ik dan door die pijnstillers toch blijf doen wat ik wil doen en het eigenlijk nog niet beter word

Wel rij ik nog steeds elke dag paard want ik heb een 5jarige staan die net weer 10x gereden is, na een jaar niks doen en nooit echt doorgereden te zijn en dus echt aan de gang moet blijven..Het rijden uit handen geven doe ik niet, want ik weet zo niemand die erop zou kunnen en die bij haar in de buurt kan komen, want ik ben de enigste die hij niet de wei uitmept haha op ons vader na, maar die rijd niet

Nu is het wel zo dat ik eventueel elke dag gewoon zou kunnen longeren, maar dan moet ik ook te voet naar de bak van de rijvereninging, dus als ik daar kom doet het toch zeer, en heb ik 9 van de 10 keer zoiets van, ik stap er wel gewoon op...Nu is het zo dat ik dus na ongeveer 10min rijden, de pijn niet meer hou, en dus even stap met het voetje uit de beugel (gelukkig is mijn paard hééél braaf) en daarna weer probeer door te rijden...
Nu is mijn vraag, zou het helpen om die enkel in te tapen? Ik heb al zitten kijken naar verende beugels, dus van die speciale, maar die kosten zo gigantisch veel, en binnenkort is het toch sinterklaas, kerst en mijn verjaardag, dat ik ze liever dan vraag...
Nee, ik wil geen reacties dat ik rustig aan moet doen, dit kan ik toch niet, ik zoek alleen iets waardoor de pijn minder word(m.u.v. pijnstillers slikken)