Krijg ik in oktober weeer die rekening, want ik had hem nog niet betaald. Weer gebeld naar het Zilveren Kruis, verschillende medewerkers zeiden toen dat ik een nieuwe rekening kreeg, de pil er af werd geschrapt, maar die had ik nog steeds niet gehad? Nu blijkt dat ik die rekening wel moest betalen, dus ook de pil ivm eigen risico..
Ligt er vrijdag weer een brief op de mat dat ze nog een bedrag te kort komen van mijn eigen risico, dat ze het verkeerd hebben uitgerekend en ik dus dat ene zalfje compleet moet betalen, aangezien ik dan aan het bedrag van 255 euro zit! Ik word er niet goed van, schijnt dat ze dat nu nog mogen berekenen, een jaar later.. Hun maken zoveel fouten, moet je eens nagaan wat je al kwijt bent aan 1 telefoongesprek, laat staan aan 5. En wij maar betalen en hun maar fouten maken.
Dus ik ben op zoek naar een nieuwe verzekering, met veel (of onbeperkt) fysiobeurten. Kan niet collectief bij mijn werk, want dat hebben ze niet helaas.. Wie weet een goede, betrouwbare verzekering, die ook betaalbaar is, want met dat Zilveren Kruis heb ik het helemaal gehad!