Haar blond geverfd, nu oranje

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

CleovG

Haar blond geverfd, nu oranje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 19:05

Ik open dit topic voor een vriendin. Ze heeft haar haar blonder geverfd (het was al donkerblond) En nu is het oranje. Welke kleur kan ze hier het beste overheen doen zodat het niet meer oranje is. Naar de kapper is geen optie, want ze durft zich nu niet te vertonen op school dus ze moeten morgen een oplossing hebben. Ze kan woensdag pas bij de kapper terecht.

Anoniem

Re: Haar blond geverfd, nu oranje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:07

Als ze het haar eerst had ontkleurd, en dan in een blondtint geverfd, was dit niet gebeurd. Ze zal toch naar de kapper moeten, want als je zelf ondeskundig gaat blonderen hou je helaas weinig haar over......

Liesjuhh_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:09

Idd, ik denk dat ze toch naar de kapper moet gaan voordat ze nóg veder van huis is.
En in vervolg goed informeren over kleuren Vork
Succes veder!

Rianne_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:09

Tsja, dat noem ik nou het risico van verfen. Ik heb blonde lokjes etc. altijd bij de kapper gedaan.. 1,5 week geleden heb ik het bruin geverft, dat vind ik dan toch weer anders dan blond..

Ga inderdaad met suleilitha mee, zou ook maar naar de kapper toe gaan!

mltex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:11

Nou hoor, je kan er nog een zelfde bus/tube in gooien en dan word ze blond ( heb hier ook eens krom om gelegen, dinnetje was een half jaar oranje ze vond het eigenlijk wel geinig en had zo gelaten)

mireya

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:11

Mag ik even?
HAAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA.
Bedankt Lachen
Nouja FFkes ontopic.
kapper is natuurlijk het beste!
En anders ontkleuren en ik denk dat rbuik er wel goed overheen komt Lachen Vooral een DEKKENDE verf gebruiken. Staat op de doos Lachen
Maar: EIGEN RISICO! Geef mij niet de schuld als het weer mis gaat! Tong uitsteken

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:14

Ik heb het zelf ook gehad en kreeg allerlei tips over wassen met zilvershampoo maar dat helpt allemaal echt niets, zeker niet voor morgen. Zelf nog een keer ontkleuren is echt een drama met risico dat je je haar helemaal kapot maakt, dus niet doen.

Er zit niets anders op, dat wordt een hoofddoekje op naar school Ja

StillAngel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:16

lautje76 schreef:
Ik heb het zelf ook gehad en kreeg allerlei tips over wassen met zilvershampoo maar dat helpt allemaal echt niets, zeker niet voor morgen. Zelf nog een keer ontkleuren is echt een drama met risico dat je je haar helemaal kapot maakt, dus niet doen.

Er zit niets anders op, dat wordt een hoofddoekje op naar school Ja

Of ziek zijn Duivel Clown En tja, ik weet niet welke kleur je krijgt als je zwart erover heen doet, maar dat is de beste kleur om het te camoufleren

Mallow

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:18

Morgen als het echt niet kan even ziekmelden, of iets van een muts opdoen, en dan de leraar vertellen wat er aan de hand is, en vragen of ze m mag ophouden?

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:20

StillAngel schreef:
Of ziek zijn Duivel Clown En tja, ik weet niet welke kleur je krijgt als je zwart erover heen doet, maar dat is de beste kleur om het te camoufleren

groen Haha! weet ik ook uit ervaring Bloos

sik

de kleur licht-asblond trekt het gele/ oranje pigment uit t haar. dat zou je er dus over heen moeten doen.. en daarna wassen met zilvershampoo

goeroe

Foto? Schijnheilig

edit: om beter advies te kunnen geven natuurlijk Schijnheilig Schijnheilig

Trieske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:27

zilvershampoo, maar dan wel de goeie van schwarzkopf (paars flesje met paarse shampoo erin) en 10 tot 15 minuten in laten trekken...

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:32

Trieske_ schreef:
zilvershampoo, maar dan wel de goeie van schwarzkopf (paars flesje met paarse shampoo erin) en 10 tot 15 minuten in laten trekken...

Om alle hoop weer even de grond in te boren: Die zilvershampoo van Schwarzkopf had ik ook en ik heb het wel 5 keer 20 minuten of langer in laten trekken. Het deed helemaal niets.

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 19:41

Ze heeft geblondeerd denk ik, want lichter verven kan niet. Kleuren is echt een vak apart. De info die je bij een drogist krijgt is waardeloos en de info op die pakjes al helemaal.

Je zou naar een gode kapper moeten, maar je haar heeft nu zeker wat te lijden.

Ik zou niet zwart gaan verven, maar als je het zelf moet doen, toch een iets donkerder blonde kleur in spoeling. En wat gezegd is, as kleuren, trekken het ergste felle er ook goed uit.

Silver shamppo of mousse in laten trekken werkt wel degelijk tegen het ergste, maar het doet geen mega wonderen als je je haar verknald.

Maar goed, mijn advies voor nu zou zijn een iets donkerder blonde kleur in spoeling en je morgen helemaal niks aantrekken van domme opmerkingen. Het is gebeurt en na 2 opmerkingen is het ook wel weer over. Als dat het belangrijkste is..........

De grote AH's verkopen het vast wel en die zijn nog open tot 22;00 uur.

vaaleriee

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 20:03

gewoon bruine spoeling erin gooien.
had klasgenootje van mij van het weekend ook, dat
blondeerspul oranje werd dus heeft ze er bruin
doorheen gegooit en is het weer goed.

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-10-08 21:14

Afbeelding

Hoe pakt asblond uit?

muppetmayo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 21:18

Eerst nog een keer blond eroverheen gooien (zo blond mogelijk). Vervolgens as blond erin (zitten paarstinten in, dat haalt de gele gloed eruit). Maar dit geeft dus alleen goed resultaat als je het eerst nog een keer blondeerd, dan is je haar geel ipv oranje als het goed is. Asblond over oranje werkt dus niet.
Deze tip kreeg ik van de kapper toen mijn haar oranje werd toen ik van donker naar licht ging Clown

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-08 23:30

Is die foto van het oranje haar? Ik vind het zo reuze meevallen, maar kan aan mij liggen of aan de foto..........

As kleuren zijn er ook iets donkerder. Het is vaak matter, dus zonder rooie gloed. Nog een keer blonderen is leuk als je echt blond wilt, maar je haar wordt er niet mooier van. En vergis je niet in de uitgroei. Anders idd nogmaals blonderen en licht blonde verf bijv eroverheen. Goed blijven verzorgen dan maar.....

Wil je je haar sparen, zou ik nog steeds de donkere spoeling nemen.

Uiteindelijk ben je wel meer kwijt dan als je meteen naar de kapper was gegaan, met een beetje redelijke prijzen dan.......

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 10:02

Kleur 10.1 Helsinki, van L'oreal, die heeft mij meerdere malen gered als mn haar -ondanks ontkleuren- toch oranje was uitgevallen Nagelbijten / Gniffelen
Ben blond van mezelf maar verfde het weleens donker, end an zelf terug naar blond...
iig géén goudblonde tinten erover doen, dat wordt geel Knipoog

een lichte asblonde kleur, zal dan in t begin wrsch vrij licht eruit zien, maar dat trekt wel bij(net geverfd ziet er altijd minder mooi uit dan een weekje later na wat wasbeurten)
Later kan ze er evt dan wat low-lights inzetten zodat de kleur er natuurlijker uitziet.

Succes!

CleovG

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-10-08 17:12

Ze heeft haar haar bruin geverfd Lachen

pietsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-08 17:15

ga bij de kapper informeren of ze toning verkopen dat kun je er zelf overheen doen,gaat de oranje gloed ook van weg