Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Storm76 schreef:Ik gebruik ook ook Imigran, en dat is het enige dat werkt, ibuprofen en paracetamol werkt niet. Maar met 1 imigram is het meestal binnen een paar uur aardig over en kan ik zelfs weer het een en ander doen.
Storm76 schreef:Nee, helemaal niet eigenlijk.
Weet je wel zeker dat het migraine is? Als je namelijk heel zware gewone hoofdpijn hebt, helpt imigram niet en kan je er zelfs nog beroerder van worden.
Ik weet niet precies meer hoe het zit, maar bij gewone hoofdpijn vernauwen de bloedvaatjes in je hoofd, en bij migraine verwijden ze (of andersom, ik weet het echt niet meer!). Dus als je imigram neemt bij 'gewone' hoofdpijn, werkt dat juist tegenovergesteld. Dat verklaart misschien ook je stoned-zijn...
remy, ik ben ook gestopt met de pil en heb nu een spiraaltje, ik had bijna elk weekend migraine en nu bijna nooit meer, alleen als ik ziek aan het worden ben oid.
Storm76 schreef:Klinkt wel als migraine, Blingh.
Misschien kan je ook eens langs je huisarts om een ander medicijn te proberen zoals Sophie en Remy al schreven.
stef schreef:heb je al weleens migraine specifieke medicijnen gehad? (denk aan: maxalt, Migrafin, Imigran, etc).
Niks helpt bij mij écht. Naproxen (zetpillen) een beetje
Blingh schreef:De aanvallen die ik nu heb zijn lang niet meer zo hevig als toen ik Imigran gebruikte en met een Ibuprofen en veel water drinken kan ik nu ook prima mee uit de voeten (thank god)