nou bij mij is dus een kleine 2 week pfeiffer geconstateerd nadat ik al een poosje met flinke vermoeidheid etc rondliep. Nu weet ik dat je er verder weinig aan kan doen en dat het vanzelf over moet gaan, maar zijn er toevallig nog tips en trucs om het allemaal wat leefbaarder te maken?
Ben normaal iemand die altijd alles tegelijk wil etc en het frustreert me dus echt enorm dat ik niet kan wat ik wil.Nog meer mensen die pfeiffer hebben momenteel? of mensen die het gehad hebben en hoelang hadden jullie het ongeveer?
(ben het nu al helemaal zat
en tis nog ma een paar week zo)
) Maar dat kwam dus ook mede door de keelontsteking. Dus toch wel proberen wat binnen te krijgen als je daar ook last van hebt. Je kan er namelijk vrij lang last van blijven houden, aangezien je tijdens de Pfeiffer geen antibiotica krijgt..
Om me keel wat te laten slinken.
(oeps
) en omdat ze dachten dat ik het echt had. Uit de bloedtest is weinig gekomen, maar ik ben nu echt 3 keer zo moe en heb ook last van keelontstekingen de laatste tijd. Binnenkort weer naar de dokter voor een doorverwijzing voor prikken, ondanks dat ik echt heel bang ben voor naalden 
)