Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Charr_x schreef:Ik heb het tegenwoordig bijna elke maand en nou heb ik er !!3!!..![]()
Allemaal op mijn bovenlip.
Ik gebruik Compeed Lipblaaspatches. SUPER! 10 euro voor een doosje (bij Etos of de apotheek) en dat is genoeg voor 1 uitbraak.
Het verzacht de pijn, ze worden bijna onzichtbaar en het is niet meer overdraagbaar (je kan gewoon kussen en je make-up er over doen).
Echt een aanrader!
bianca77 schreef:Charr_x schreef:Ik heb het tegenwoordig bijna elke maand en nou heb ik er !!3!!..![]()
Allemaal op mijn bovenlip.
Ik gebruik Compeed Lipblaaspatches. SUPER! 10 euro voor een doosje (bij Etos of de apotheek) en dat is genoeg voor 1 uitbraak.
Het verzacht de pijn, ze worden bijna onzichtbaar en het is niet meer overdraagbaar (je kan gewoon kussen en je make-up er over doen).
Echt een aanrader!
Dat is echt niet normaal hoor 3!
Ik schaamde me echt dood gewoon me hele neus top was knal rood! Ben ook maar niet naar school geweest!(A)
daffodil schreef:Hand op mijn hart maar ik krijg dus echt niet eens meer blaasjes op mijn lip....zodra ik ook maar denk dat ik iets voel tintelen, slik ik druppels 's morgens en 's avonds, hooguit 2 of 3 dagen en er gebeurt dus helemaal niets!