Gisteren ben ik heerlijk naar de sauna geweest, We warener net even wat wezen zwemmen eten en drinken en toen wouden we naar beneden gaan voor een overheerlijke massage gleed/ viel ik van de trap. Gelukkig was het maar een trap van 8 treetjes maar toch kwam ik behoorlijk verkeerd terecht, en mijn enkel werd gelijk 3 keer zo dik en er kwam een ei op ( ongeveer de bovenkant van mijn voet/enkel). Gelijk in het koude water gedaan en een koude doek eromheen,Ondanks de pijn er toch maar mee doorgelopen en af en toe even een tijdje in het ijskoude dompelbad ermee gezeten.
Vanochtend was hij nog dikker en kon er bijna niet op lopen.
Ben ik even langs de huisarts gegaan en van die moest ik foto's gaan maken in het ziekenhuis om te kijken of het niet gebroken was. Het was gelukkig niet gebroken. Waarschijnlijk zwaar gekneusd.
Nou hoorde ik ook dat als je enkelband beschadigt/ gescheurt is dat ze dit niet kunnen zien op foto's
weet iemand dit??
ik heb ook echt het gevoel als ik er op sta of hem vanaf mijn krukje optil en op de grond zet dat hij gewoon maar ergens aanbunkelt en ik verga van de pijn zodra ik er op sta..
zou het eventueel kunnen dat de enkelband gescheurt is of iets anders?