Yes mijn gips is eraf!!!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

sax89

Yes mijn gips is eraf!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 17:10

Eindelijk vanmiddag om 14.00 mocht het gips er definitief af!! ben echt super blij. heb 8 weken met gips gelopen en kan nu eindelijk weer auto gaan rijden, en kracht training gaan doen zodat ik weer full time kan gaan werken.
moet nu de komen de drie weken zowiezo naar de fysio om het gewricht te versoepelen, maar ik kan zo goed als bijna alles nu. Haha!
deze week nog rustig aan en dan volgende week halve dagen mee naar het werk en dan hopelijk kan ik over 3 weken weer paard rijden (beginnen dan)

de wond ziet er echt heel netjes uit. de arts heeft er aan getrokken en gedaan en alles zit netjes en geen centje pijn Go jij! Go jij!

wou dit even van me af typen
bedankt voor het lezen.

p.s. ik hoor het wel als dit verkeerd staat eventueel

Helderder

Re: Yes mijn gips is eraf!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 17:34

Go jij! Go jij! Super, gefeliciteerd met je nieuw genezen (arm)?

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 17:37

dankjewel!
ik heb een operatie gehad aan mijn enkelbanden. enkelbandplastiek noemen ze dat.
ze hebben de banden aan het bot vast gezet als het goed is.
maar ben echt super blij dat ik straks in de auto kan stappen en zelf weg mag rijden. dat is al weer een stap verder in de goede richting

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 18:06

Yeah!!! Go go go girl! Haha!

En dan weer lekker op je paardje! 't Wordt tijd dat basco weer serieus aan het werk gaat! Knipoog

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:13

Jeetje 8 weken in het gips, wat zal je opgelucht zijn dat het eraf is! Heb zelf een aantal weken met mijn rechterarm in het gips moeten zitten en ik voelde me zo bevrijd toen dat eraf mocht Tong uitsteken
Dan weet je pas echt wat je gemist hebt, al is het wel even wennen in het begin vond ik, alles voelt vaak nog wat 'slap' in het begin.
Succes met het verdere herstel Lachen

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 11:58

simodi schreef:
Yeah!!! Go go go girl! Haha!

En dan weer lekker op je paardje! 't Wordt tijd dat basco weer serieus aan het werk gaat! Knipoog

ja echt wel. ga morge herman een bezoekje brengen als ik tijd heb en dan eerst even een afspraak maken om basco te scheren als dat nog niet gedaan is. Het is wel hard nodig zegmaar.
en dan weer gaan trainen Go jij! Go jij!

gister avond auto gereden!!! zo fijn die vrijheid Afgod Go jij! Go jij!
Laatst bijgewerkt door sax89 op 22-10-08 12:02, in het totaal 1 keer bewerkt

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:00

Mas schreef:
Jeetje 8 weken in het gips, wat zal je opgelucht zijn dat het eraf is! Heb zelf een aantal weken met mijn rechterarm in het gips moeten zitten en ik voelde me zo bevrijd toen dat eraf mocht Tong uitsteken
Dan weet je pas echt wat je gemist hebt, al is het wel even wennen in het begin vond ik, alles voelt vaak nog wat 'slap' in het begin.
Succes met het verdere herstel Lachen

thanx! opzich heb ik nergens last van nu. het gewricht is stram maar dat kan niet anders. morgen eerste afspraak bij de fysio dus ben benieuwd.
maar vrijheid en op je eigen houtje ergens heen gaan is zo relaxed Hyper! nu pas weet je hoe gezegend je bent met je rijbewijsje

Rody01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:01

Voelt lekker hé Haha!

xxxdonja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:04

Haha!! Je bent helemaal blij ik zie het aan je posts. Tong uitsteken Haha! Haha!
Super dat het er weer af mag. Lachen

Charr_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-08 12:05

Heerlijk voor je! Fijn dat het allemaal goed is.. OK dan!
Ik zit nu 2 weken met mn been in het gips en nog 1 week te gaan en ik wordt al helemaal kriegel van dat afhankelijk zijn en niet kunnen autorijden.. Boos!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 12:08

Charr_x schreef:
Ik zit nu 2 weken met mn been in het gips en nog 1 week te gaan en ik wordt al helemaal kriegel van dat afhankelijk zijn en niet kunnen autorijden.. Boos!

het is echt zo iritant om telkens aan iemand te vragen of ze je brengen.. ik had eerst 6 weken gezeten en toen moest er nog 2 weken een tape/gips omheen. baalde toen echt maar ik heb er nu veel profijt kan aangezien ik gelijk alles kan. rennen nog niet dan maar daar moet de fysio voor zorgen Haha!

sax89

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-08 13:40

Charr_x schreef:

p.s sla maar vast een hoop body lotion/balm in. mijn huid is helemaal geiriteerd en heel broos.. vooral op de wreef. werd mij ook aangeraden door de gipsmeester om de huid goed te verzorgen als het gips er eenmaal af is.