Snachts x wakker, vervolgens dood moe smorgens wie?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__Nathalie__

Snachts x wakker, vervolgens dood moe smorgens wie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-10-08 16:25

Al ga ik om 8 uur savonds naar bed, als ik snachts 1 keer wakker word (9 van de 10 keer door vriendlief) dan ben ik smorgens dood moe als ik uit bed moet. Hij gaat er meestal rond 5 half 6 uit en ik om half 8.

Vanacht ook weer, zijn wekker gaat om kwart over 5, hij zet 2 wekkers (gewoon en telefoon) hij dacht dat de gewone wekker ging en liep daar op te rammen terwijl de telefoon ging Clown ik werd wakker en roep wat doe je Boos! hij vloeken ja die rot wekker, netjes gezegt.
Vervolgens kon ik moeilijk meer in slaap komen en zit nu de hele dag al met pijn in mijn kop terwijl ik gister al om 9 uur lag te slapen.

ook al val ik gelijk weer in slaap dan nog word ik dood moe wakker net of ik niet heb geslapen,
als ik de hele nacht door slaap heb ik nergens last van.
Ik slaap gemiddeld 9/10 uur per nacht omdat ik anders iedere morgen dood moe wakker word Bloos

wie kent dit Slapen

Caresse07

Re: Snachts x wakker, vervolgens dood moe smorgens wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:27

Ha ha, ja heel herkenbaar Lachen Ik heb het dan vooral als ik 1 of 2 uur voordat de
wekker gaat wakker wordt. Als ik eerder in de ochtend wakker word, zo rond 1 of 2 uur dan
heb ik er niet zo'n last van. Maar ik denk dat het vooral komt omdat je dan wakker bent geweest
en dan net weer vast ligt te slapen als de wekker gaat.

waterval123

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 16:27

Ja ik herken het wel, ga meestal rond half 10 / 10 uur slapen en wordt dan rond half 3 wakker (door vriendlief Clown) en als ik dan eenmaal wakker ben geweest val ik weer moeilijk in slaap. gevolg erg brak de volgende dag!

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-10-08 21:16

Ook ik herken dit wel ja, ik heb erg veel slaap nodig zeker 9 uur. Als ik tussendoor wakker wordt kan ik eigenlijk maar beter op staan, want ik ben de volgende dag toch zo suf als een konijn met knallende hoofdpijn.
Gelukkig slaap ik altijd wel goed, maar als het voorkomt dat ik wakker wordt dan ben ik iig niet gelukkig de volgende dag.