Meestal worden ze door buitenstaanders gezien als vervelende brutale kinderen die niet goed opgevoed zijn.
Ikzelf heb er 3 waarvan er 1 echt met kop boven uitspringt.
En ze is nog een puber ook dus heel erg lastig
Mijn dochter is nu bijna 15 en ze heeft vroeger op de dagbehandeling van de jutters gezeten.
waar ze aardig meekwam ,maar we zijn 5 jaar geleden naar zoetermeer verhuist en daardoor vonden ze van jeugdzorg dat ze weer naar gewoon onderwijs kon.
Dat ging met horden en stoten ,uiteindelijk overgegaan naar VMBO maar ook daar was het alleen maar probleem.
Uiteindelijk zit ze nu weer op de pleyzierschool maar gaan ze haar binnen korte tijd weer terug plaatsen naar jutters maar dan intern.
Dit is mede met keuze van mij omdat ik vind dat dat meisje is rust moet gaan vinden en dat ze is de juiste behandelingen en medicatie voor haar kunnen vinden.
Ze is steeds binnenste buiten gekeerd daar kwam altijd al ADHD uit ,tijdelijk medicatie gehad maar op den duur wilde ze t niet meer slikken.
Weer alles onderzocht en getest en toen bleek ook dat ze Bordeline in ontwikkeling had en daarbij komt ook nog eens dat ze bollimia heeft.
Ik weet er geen raad meer mee en zie mn meisje alleen maar wegglijden.
En dat doet pijn!!!
Nou hebben we een heerlijk paardje waar ze altijd lkkr mee bezig was maar van de 1 op de andere dag wil ze daar ook niets meer mee.
En ja ze doet steeds meer verkeerde dingen.
Maar goed zit al heel lang met dit probleem en moet zegge de jeugdzorg is ook niet zo snel heb hoop vormen van therapie aangeboden gekregen maar puntje bij paaltje kon dat niet door gaan .
Nu door druk van meerdere instanties hebben ze weer beloofd uiteindelijk iets te gaan doen...
wie herkent deze dingen in zn omgeving en hoe pakken jullie het aan of gaan jullie ermee om ??
alvast bedankt als jullie tips hebben,en sorry van het lange verhaal maar loop er al zolang mee

groetjes en thnx alvast.