Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Saskia9 schreef:ik wil het ook echt wel,waarom.. de grootste reden is toch wel het geld..de conditie...
Maargoed,dan is het weekend,is het zoooo gezellig,iedereen steekt een peukje op..en daar zit je dan... een beetje aan je nagels te bijten..en blij te zijn dat jij die stress niet hebt van het MOETEN roken!!! Je geniet heerlijk en bent lui en ontspannen!! Je stinkt niet uit je mond naar die vieze rook, net als je haren en kleren!! Je teint is stralender omdat je huid niet meer zo dof is van het roken! Sterker nog, jij zit daar niet!!! Want jij bent leuke dingen aan het doen van het geld wat je uitspaart door het niet roken!!
het is echt een gewoonte..na het eten..lekker uitbuiken en daar de rust voor hebben, heerlijk!!tijdens het computeren..geen as meer in je toetsenbord, of je vingers branden, en je nooit meer beroerd voelen van het roken omdat je zo een pakje wegrookt tijdens het msn'en!! tijdens elke pauze van je werk..kwartier koffiepauze echt lekker koffie drinken, in plaats van zielig drie sigaretten weghijsen in een kwartier!!het lopen naar huis.. en wauw wat heb je een conditie en ervaar je hoe heerlijk het is om schone lucht te ademen in schone longen!!!na het paardrijden..bij de paarden roken, bij dieren en na het sporten, nou daar ben je sowieso al blij mee dat je je lievelingsdieren niet in gevaar kan brengen!!noem maar op!!
Liek_ schreef:Saskia9 schreef:ik wil het ook echt wel,waarom.. de grootste reden is toch wel het geld..de conditie...
Maargoed,dan is het weekend,is het zoooo gezellig,iedereen steekt een peukje op..en daar zit je dan... een beetje aan je nagels te bijten..en blij te zijn dat jij die stress niet hebt van het MOETEN roken!!! Je geniet heerlijk en bent lui en ontspannen!! Je stinkt niet uit je mond naar die vieze rook, net als je haren en kleren!! Je teint is stralender omdat je huid niet meer zo dof is van het roken! Sterker nog, jij zit daar niet!!! Want jij bent leuke dingen aan het doen van het geld wat je uitspaart door het niet roken!!
het is echt een gewoonte..na het eten..lekker uitbuiken en daar de rust voor hebben, heerlijk!!tijdens het computeren..geen as meer in je toetsenbord, of je vingers branden, en je nooit meer beroerd voelen van het roken omdat je zo een pakje wegrookt tijdens het msn'en!! tijdens elke pauze van je werk..kwartier koffiepauze echt lekker koffie drinken, in plaats van zielig drie sigaretten weghijsen in een kwartier!!het lopen naar huis.. en wauw wat heb je een conditie en ervaar je hoe heerlijk het is om schone lucht te ademen in schone longen!!!na het paardrijden..bij de paarden roken, bij dieren en na het sporten, nou daar ben je sowieso al blij mee dat je je lievelingsdieren niet in gevaar kan brengen!!noem maar op!!
amazone77 schreef:hier ook een echte verslaafde.
ik rook al heel lang en heel veel.
ik ben al een paar keer gestopt met roken en het langst was drie weken ,met het boek van allan carr,twee weken geleden heb ik een afspraak gemaakt bij prostop (http://www.prostop.nl) en krijg ik 18 december een lazerbehandeling,het kost mij 165 euro.al zou ik maar 1 maand niet roken,dan hou ik nog 3 euro over haha(rook echt belachelijk veel anderhalf pakje kameeltjes per dag)het probleem bij mij is dat als ik stop,ik ga eten,nee ga vreten haha,en ook behoorlijk in de strees schiet.ik weet het zit (bijna)allemaal tussen mijn oren,maar ik hoop dat ik met deze lazerbehandeling voorgoed van mijn zeer slechte gewoonte afkom,ik weet hoe het is om niet te roken,heb dat in die 3 weken ondervonden en het was zoooooo heerlijk,veel meer lucht,smorgens geen oud wijf meer dat staat te hoesten,geen vies geurtje meer in mijn mond en voel mij zoveel schooner en lekkerder,en ik hou veeeeeeeel meer geld over.
ik wil er ook echt heel graag vanaf maar ben zo verslaafd.
toch ben ik de weken al aan het aftellen,heb er echt zin in om naar die behandeling te gaan,kan voor mij niet vlug genoeg 18 december zijn.