Afgelopen zaterdag ben ik van een jong paard gevallen op een heel ongelukkige manier, waardoor ik eerst met mijn hoofd de grond raakte en daarna de rest van mijn lijf pas. Gelukkig had ik een cap op. Half uur geheugenverlies, dus naar huisartsenpost en doorverwezen naar ziekenhuis. Vanuitdaar terug naar huis, wek advies - moest om de twee uur wakkergemaakt worden, had een zware hersenschudding.
Heb natuurlijk heel veel hoofdpijn gehad de afgelopen dagen, heb ook mijn eigen huisarts tussendoor nog eens gebeld omdat ik de hoofd pijn echt niet meer kon uit staan. Maar het enige wat iedereen zegt is rust en paracetamol, wat ik dan ook maar gedaan heb

Nu heb ik echter af en toe een raar gevoel in mijn benen. In het begin viel het me niet zo op, maar merk dat het steeds vaker komt en ook langer. Het is een soort slapend gevoel, maar toch ook weer niet, heb een heel wankel gevoel in mijn benen en het lijkt af en toe alsof ik ze niet helemaal onder controle heb. Ik heb dit vooral als ik moe ben, lang heb gezeten of net wakker word.
Is er iemand die dit herkend als gevolg van een hersenschudding? Mijn hoofdpijn is nu zo goed als weg (mits ik geen zware arbeid verricht) maar dit begint nu naar mijn gevoel vaker voor te komen. Ik heb geprobeert hier wat over op te zoeken, maar kan op internet niks vinden. En in het ziekenhuis hebben ze dit ook niet opgenoemd bij de symtomen van een hersenschudding. Ik ga hier zeker mee naar de dokter, maar vroeg me ook af of iemand dit herkend en me vast al een beetje gerust kan stellen (of niet