Steeds doorbraakbloedingen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Kytha

Steeds doorbraakbloedingen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-10-08 13:18

Ik slik sinds mijn 15e de Dianepil (nu heeft ie zo'n moeilijke naam Tong uitsteken ) tegen de acne, ging altijd goed, maar ben een paar jaar later overgestapt op de mycrogynon. Hiervan kreeg ik steeds doorbraakbloedingen, dus maar weer aan de dianepil gegaan. Inmiddels alweer een jaar of 4..

Het laatste jaar heb ik ontzettend darmklachten (spastische darm), en de laatste paar maanden is mijn menstruatie helemaal van slag Scheve mond in m'n stopweek wordt ik de ene keer meteen ongesteld, dan duurt het weer een paar dagen, soms is het heel erg, en soms ben ik amper ongesteld Verward
Dat is nog niet zo erg, maar ik krijg steeds vaker tussendoor doorbraakbloedingen, zowat elke week, dan is het maar 1 of 2 dagen.. maar ik vind het wel heel vervelend Scheve mond je weet nooit wanneer het weer zover is...
nu mijn vraag; wie herkent dit,zou mijn pil dan te licht zijn?
En is de pil zo wel veilig? Bloos!

Mijn huisarts is helaas met vakantie deze week.. maar wil sowieso een afspraak maken voor komende week want ik vind dit maar vreemd...

Dickie8

Re: Steeds doorbraakbloedingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 13:21

Ik herken je verhaal. Ik heb het ook wel eens. Ik ben zelf aan de microgynon 20...ben je al lang aan die pil? Want de ha zei tegen mij dat het na 3 maand pilgebruik op moest houden. Zo niet, is de pil te licht voor je..

Zwartwitje

Re: Steeds doorbraakbloedingen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 00:47