Hier heb ik dus ontzettend last van, én van de bijkomende verschijnselen: moe, prikkelbaar als ik 's aovnds thuiskom, totaal geen zin om iets te doen, bij m'n werk of thuis...
Het gekke is: je doet niks, je internet alleen maar de hele dag, je voort echt geen moer uit, maar als je 's avonds thuis komt ben je veel moeier (haha) dan dat je een hele dag hard gewerkt hebt....En ik wil zo graag iets doen, dat er aan het eind van de dag iets ligt dat ik gemaakt heb, en het hoeft niet eens een fysiek "iets" te zijn, als ik maar wat gedaan heb. Nu is er gewoon geen werk voor me, omdat het management z'n zaakjes niet op orde heeft en geen idee heeft waarom ij nu eigenlijk ben aangenomen
Gevolg: van 8 tot half 5 kantoorbokken en zelfs dat gaat vervelen, geloof het of niet 
En dat gaat nu al zo'n vier weken zo....terwijl ik bij mijn vorige opdracht weg ben gegaan om dezelfde reden en hier met de goede hoop kwam dat ik eindelijk wat kon gaan doen.....Helaas pindakaas....
Wie o wie herkent dit?

Ik slaap altijd en overal, het begint 's ochtend vroeg in de trein, gaat verder in de trein terug, dan op de bank en dan het liefst om tien uur m'n nest in....Omdat ik gewoon altijd moe ben....en niet eens fysiek, maar geestelijk moe.....idd bankhangen, hersenloos tv kijken, het hoeft niet eens ergens over te gaan, en WEG ben ik.... Ik kan niet eens een filmpje kijken met m'n vriend omdat ik zo gezellig saampjes op de bank geheid in slaap val, dus vriend boos (terecht!) omdat ik zo ongezellig ben....
Mijn studie is mbo niv 3/4 administratief, maar ik vind het 3x niks, maar wil het afmaken zodat ik naar het hbo kan...
)
nog even doorzetten dus, kop op! en als je eenmaal klaar bent met die opleiding kun je mss uitkijken naar iets anders?