Mijn zusje (20) werd vorig jaar december flink ziek, en bleek toen Pfeiffer te hebben. Ze knapte helaas totaal niet snel op, en afgelopen zomer heeft ze ook vrijwel niets kunnen ondernemen. Wel besloot ze om in september toch weer een paar uurtjes per week naar school te gaan. Helaas werd ze begin september weer ziek, en na bloedprikken bleek dat het Pfeiffer-virus opnieuw actief was geworden. Ze heeft nu dus voor de 2e keer Pfeiffer. Ook was in haar bloedwaardes te zien dat ze het Cytomegalievirus had doorgemaakt, maar wanneer dat is geweest is niet bekend. Nu in ieder geval niet meer.
Maargoed, aangezien ze vreselijk bang is om wéer een jaar ziek te zijn en niets te kunnen, zou ik zo graag verhalen horen van mensen die ook 2 keer Pfeiffer hebben gehad, en daar wel weer goed overheen zijn gekomen. Dat geeft haar misschien weer een beetje hoop. Momenteel is de moed haar flink in de schoenen gezakt. Logich, want ze ligt alweer wekenlang alleen maar in bed, en heeft nergens energie voor.
Dus... ik hoor graag ervaringen van mensen die in hetzelfde schuitje hebben gezeten als mijn zusje. Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?