Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Frouk schreef:Ik ben ook al een poosje nogal moe, toen uiteindelijk toch maar naar de huisarts gegaan en ik had dus ook de ziekte van pfeiffer. Neem nu meer rust voor mezelf en heb slaaptabletjes gekocht (melatonine) en moet zeggen met wat meer slaap voel ik me overdag ook wel wat beter
Niets vervelender dan moeheid, echt ik ben normaal gesproken een heel actief, lichtelijk hyper meisje, maar nu, het is ook zo frustrerend dat je niet kunt doen wat je graag wilt! Heb net als jij ook al huilend op de bank gezeten of op bed, dat ik het allemaal niet meer zag zitten (werk en ben net ook begonnen met een nieuwe fulltime studie)
Denk toch dat het een goed idee is om nog een keer naar je huisarts te gaan, wellicht dat hij nog een oorzaak kan bedenken?
neverstop schreef:Frouk schreef:Ik ben ook al een poosje nogal moe, toen uiteindelijk toch maar naar de huisarts gegaan en ik had dus ook de ziekte van pfeiffer. Neem nu meer rust voor mezelf en heb slaaptabletjes gekocht (melatonine) en moet zeggen met wat meer slaap voel ik me overdag ook wel wat beter
Niets vervelender dan moeheid, echt ik ben normaal gesproken een heel actief, lichtelijk hyper meisje, maar nu, het is ook zo frustrerend dat je niet kunt doen wat je graag wilt! Heb net als jij ook al huilend op de bank gezeten of op bed, dat ik het allemaal niet meer zag zitten (werk en ben net ook begonnen met een nieuwe fulltime studie)
Denk toch dat het een goed idee is om nog een keer naar je huisarts te gaan, wellicht dat hij nog een oorzaak kan bedenken?
Dit herken ik zo he, heb daardoor ook 7 weken van school gemist..
En ik heb 't vervloekt allemaal...
En het is behoorlijk frustrerend dat je idd niet kan zoals je wilt enz...
neverstop schreef:jaja dat zal ook wel zijn, maar omdat dit moment toch ook wel veel mensen er mee lopen dacht ik daaraan..