Wie kent: ZUMBA!

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Amanda__

Wie kent: ZUMBA!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 22:19

Zumba is het heetste, snelst groeiende fitnessprogramma wereldwijd! "Zumba" betekent letterlijk "snel bewegen en lol hebben", een omschrijving die perfect beschrijft waar deze training voor staat!
Zumba combineert de meest effectieve oefeningen met de exotische ritmes van Latijns-Amerikaanse muzieksoorten als Salsa, Merengue, Cumbia, Samba, Calypso, Reggaeton en Hiphop. De opzwepende muziek en de leuke bewegingen zorgen ervoor dat je niet eens door hebt dat je bezig bent met een geweldige training!

Door middel van Zumba verbrand je tot 1000 calorieën per uur, de resultaten uit Amerika zijn fantastisch! Zumba wordt inmiddels al in minstens 30 landen gegeven en ook Nederland zal ongetwijfeld binnenkort bezeten raken van deze geweldige training! Waar je ook woont, we komen shows en workshops geven bij jou in de buurt! We zullen je via deze website op de hoogte houden van alle ontwikkelingen.

afgelopen woensdag hadden ze hier in het centrum gratis proefles...moest echt lachen zijn en een super workout...
denk dat ik ook eens een proeflesje ga volgen..

Vroeg mij af of mensen hier al ervaring mee hadden ... oid...
deel ze Lachen

http://www.zumba-limburg.nl/ voor filmpje!

CoonArt

Re: Wie kent: ZUMBA!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 22:24

Dat lijkt mij zoooooo GAAF zeg! Weg met die saaie workouts en hellooooo PARTY!!! Tof hoor!

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 22:24

Drie vriendinnen van mij hebben het afgelopen woensdag uitgeprobeerd. Zij dansen (en één geeft les) bij de enige dansschool waar op dit moment ZUMBA wordt gegeven, volgens mij vonden ze het vrij heftig. Ik had er nog nooit van gehoord, zal dit weekend hun ervaringen wel te horen krijgen Haha!

*edit* zij dansen dus bij Crea Dance, waar deze workshop gegeven werd (open net pas de link Clown ))

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 22:37

Het wordt niet alleen in die dansschool gegeven maar ook bij mij in het dorp (Zeist) al een tijdje Ja

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 22:40

@Amanda: helaas geen ervaring maar het lijkt me super! Ik houd het hier dan ook even in de gaten...

Vankje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 22:50

Hmm, het is dus wel al bekender & wordt op meerdere plaatsen aangeboden. Ik had er nog nooit van gehoord. Misschien maar es een proeflesje nemen, blijf dit topic in elk geval even volgen Lachen

Marchador

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 22:53

Ja ik heb ook een tijd zumba gedaan, helemaal verslaafd. Dat is zo lekker zeg Haha!
[LZP] Zumba!!