Poeder/foundation om hele blanke/witte huid te krijgen?

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

zorro

Poeder/foundation om hele blanke/witte huid te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 15:33

Binnenkort ga ik meedoen als spook aan een spokentocht, als vampier. (mocht iemand nog leuke ideeen hebben, ik heb hierover een topic in LZP) Jullie raden het al: vampieren horen bleek te zijn!

Vorig jaar had ik een soort poeder, bij de London gekocht, maar dat dekte totaal niet, het voelde vreselijk als ik het op had, kreeg er jeuk van, het was gewoon helemaal niks. Nu heb ik hoop dat hier mensen zijn die weten wat beter dekt, en normaal aanvoelt. Het moet dus of wit zijn, of super blank. Denk dat ik super blank nog mooier vind.

Ik heb zelf natuurlijk ook al gekeken, bij feestwinkels enzo, maar dat is of hetzelfde akelige poeder, of echt smink, en ik ben bang dat dat hiervoor te nep word. Ik wil liever een foundation, of een goede poeder.

Wie oh wie weet wat goed is, en waar ik dit kan krijgen?

_PassoaJus

Re: Poeder/foundation om hele blanke/witte huid te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 16:06

Ik denk gewoon een lichte foundation, of inderdaad schmink. Schmink kun je ook wel mixen qua kleur. Ja

Dus gewoon feestwinkels en winkels zoals DA, Eto's e.d. Lachen

Sieppus

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 16:10

En als je wat op je huid smeert dan moet je er wel een goeie creme onder doen. Anders trekt het spul erg in je huid en dat kan de irritatie zijn!!!

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-10-08 16:19

Oke, creme had ik de vorige keer er ook onder, maar het irriteerde nog vreselijk. Het voelde ook zo raar en stug aan. Ik zal nog eens gaan kijken voor een hele lichte foundation, bij de winkels waar ik gekeken heb waren ze allemaal te bruin.