Ik moet geopereerd worden aan mijn beide polsen. Er is sinds kort Carpale tunnelsyndroom vastgesteld. Ik maak me alleen nu al druk over de pijn met van de spuit!

Groetjes Sophie
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Fairytail schreef:Dat bedoel ik ook niet, heb weinig kracht in mijn pols/hand en uitstraling.
Sophie2 schreef:Hoi,
Ik moet geopereerd worden aan mijn beide polsen. Er is sinds kort Carpale tunnelsyndroom vastgesteld. Ik maak me alleen nu al druk over de pijn met van de spuit!Ik krijg een lokale verdoving in mijn oksel gespoten. Heeft hier iemand ervaring mee en eventueel ook met het herstel?
Groetjes Sophie
Citaat:Lidocaine.. Maar eigenlijk haalt dat niet super veel uit.
PinkyBubble schreef:Sophie2 schreef:Hoi,
Ik moet geopereerd worden aan mijn beide polsen. Er is sinds kort Carpale tunnelsyndroom vastgesteld. Ik maak me alleen nu al druk over de pijn met van de spuit!Ik krijg een lokale verdoving in mijn oksel gespoten. Heeft hier iemand ervaring mee en eventueel ook met het herstel?
Groetjes Sophie
Oh bah! mijn moeder is ook aan haar pols geopereerd, en ik zeg dit niet om je bang te maken, maar die werd ook lokaal verdoofd, en die voelde ze gewoon datgeen wat ze doorknippen of snijden gewoon door gaan (niet pijn hoor) maar ze voelde echt wat los springen brrr moet er niet aan denken.
Ook heeft zij van de HA ook al die lange spuit gehad in haar pols, een hele tijd voor de operatie al maar dat hielp al niet eens
Verder heeft bij haar de operatie niets uitgehaald.