Blauwe plekken die terugkomen??

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tallie1979

Blauwe plekken die terugkomen??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-10-08 10:23

Nou, ik heb best wel iets vaags zeg maar..

Ik ben bijna 2 weken terug op de straat gaan liggen Bloos Ik stapte in een putje wat 1,5 cm lager ligt, omdat ik op liet te letten of ik niet ondersteboven gelopen zou worden door de hond van de buuf Tong uitsteken

Daarbij op mijn knie gevallen, velletje eraf geschaaft, nou ja.. Shït happens zeggen we dan maar Haha!

Binnen 10 minuten een ei op mijn knie die zo groot was als een kippenei. Ijs erop, bult weg.. Blauwe plek en ranzige korst er voor terug. Ik zeg erbij dat ik zelf ook even schrok van de buklt, ik heb meteen zitten voelen of mijn knieschijf nog wel op zijn plek zat!! ROFL Maar ik kan gewoon goed lopen en heb nergens last van gehad verder.

Nou was de blauwe plek die ik daarvan had is inmiddels niet meer te zien.. Deze leek namelijk te zakken.. Hij zat eerst op mijn knie en later aan de binnenkant van mijn knie.. Werd geel en was weg..

Maar nou komt het: Ik kreeg van de week opnieuw een blauwe plek bij de korst.. Dacht er niks van, buiten dat het vreemd is en ook deze trok weg (werd geel ) Maar nu... Vanmorgen, weer blauw!! Ik snap er niks van!

Iemand anders dit ook gehad?

Het doet geen pijn, het deed zelfs geen pijn vlak na mijn val.. Ik ben daarom ook niet naar de dokter of het ziekenhuis geweest..

En nog even een kleine toevoeging: Ik heb nooit blauwe plekken! Ik kan me fiks stoten of flink geknepen worden en je ziet er niks van, dus het was wel een aardige tik Bloos

dingetje

Re: Blauwe plekken die terugkomen??

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 10:51

Ik zou daar toch even naar laten kijken als ik jou was...
Klinkt een beetje vreemd.

Charmotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-08 21:09

Misschien heb je hem gestoten ofzo? (misschien 's nachts) waardoor hij weer blauw is geworden?
Ik heb zo'n 4 jaar geleden goede klappen gehad op m'n arm wat een blauwe plek werd, ik heb daar echt nog lang last van gehad en als ik er maar een lichte klap op kreeg werd het gelijk al blauw Verward heb daar sinds kort geen last meer van ik weet niet of het normaal is als je daar zolang last van blijft houden haha. maar dat is natuurlijk een heel ander soort plek dan jou dus ik heb eigenlijk geen idee wat het kan zijn maar ik zou me er niet druk om maken

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-10-08 18:48

Heb ik ook wel eens. Dan zit er blijkbaar toch nog een bloeduitstorting dieper onder de huid die eerst niet zichtbaar is en later toch naar de oppelvlakte komt en wegtrekt.
Niets ergs dus, gaat vanzelf weer weg.

Of je wel of geen blauwe plek krijgt ligt er maar net aan hoe je stoot. Als er bij zachtjes stoten toch ee adertje of haarvaatje beschadigd raakt heb je snel een blauwe plek terwijl het helemaal niet ernstigs hoeft te zijn.