Ik ben bijna 2 weken terug op de straat gaan liggen

Daarbij op mijn knie gevallen, velletje eraf geschaaft, nou ja.. Shït happens zeggen we dan maar

Binnen 10 minuten een ei op mijn knie die zo groot was als een kippenei. Ijs erop, bult weg.. Blauwe plek en ranzige korst er voor terug. Ik zeg erbij dat ik zelf ook even schrok van de buklt, ik heb meteen zitten voelen of mijn knieschijf nog wel op zijn plek zat!!

Nou was de blauwe plek die ik daarvan had is inmiddels niet meer te zien.. Deze leek namelijk te zakken.. Hij zat eerst op mijn knie en later aan de binnenkant van mijn knie.. Werd geel en was weg..
Maar nou komt het: Ik kreeg van de week opnieuw een blauwe plek bij de korst.. Dacht er niks van, buiten dat het vreemd is en ook deze trok weg (werd geel ) Maar nu... Vanmorgen, weer blauw!! Ik snap er niks van!
Iemand anders dit ook gehad?
Het doet geen pijn, het deed zelfs geen pijn vlak na mijn val.. Ik ben daarom ook niet naar de dokter of het ziekenhuis geweest..
En nog even een kleine toevoeging: Ik heb nooit blauwe plekken! Ik kan me fiks stoten of flink geknepen worden en je ziet er niks van, dus het was wel een aardige tik